به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در جریان بازدید سرزده خود از اداره کل امور مالیاتی این استان افزود: درچندماه گذشته سطح رضایت مودیان از اداره کل مالیاتی افزایش یافته، اما رسیدگی به حجم زیاد پرونده ها که میانگین آن برای هر ممیز220 فقره است باید با تمهیدات لازم به نصف کاهش یابد تا روند کار با کیفیت و سرعت بیشتری انجام گیرد.
وی با اشاره به وجود 25 هزار پرونده مالیاتی در استان اصفهان، اضافه کرد: نیمی ازاین پرونده ها مربوط به کسب و کارهای کوچک و قشر ضعیف جامعه است که رسیدگی به آنها باید با تعامل، همکاری و ملاحظه صورت گیرد و با رضایت بیشتر مودیان کارها به انجام برسد.
مهرعلیزاده در ادامه تاکید کرد: اساس ارتباط بین کارکنان و مدیران دولت با مردم همسویی و همکاری است و در چند سال گذشته به دلایلی نامعلوم بین افرادی که خدمت می دهند و خدمت می گیرند اختلاف ایجاد شده است.
وی با اشاره به بروکراسی سنگین اداری در استان اصفهان، اضافه کرد: در همه کشور قوانین یکسان است اما تسهیل در انجام امور مردم از اختیارات و تدبیر مجریان است، زیرا اگر قانون تسهیل شود ولی مجری نخواهد، نتواند و یا ریسک نکند، کار انجام نمی شود.
1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.