حمید باقری عصر یکشنبه به ایرنا گفت: باشگاه سپاهان برای تکمیل کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال با بررسی چند گزینه در نهایت رضا فتاحی را به عنوان مدیر تیم فوتبال انتخاب کرد تا امور اجرایی تیم به وی سپرده شود.
وی افزود: این انتخاب با نظر مثبت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و تایید امیر قلعه ‌نویی سرمربی تیم صورت گرفت.
رضا فتاحی 40 ساله، از سال 1374 تا سال 1381 به عنوان مسئول اداری هیئت فوتبال استان اصفهان سابقه فعالیت در این حوزه فعالیت می کرد.
وی از سال 1381 تا سال 1395 مدیر اجرایی و اداری تیم فوتبال سپاهان بود و در دو سال گذشته سرپرست تیم امید باشگاه سپاهان و مدیر اجرایی تیم فوتبال را در کارنامه خود دارد، او در هر 9 قهرمانی داخلی سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی همراه این تیم بوده است.
11 دوره حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و همراهی تیم در جام باشگاه‌های جهان از جمله سوابق مهم مدیریت ورزشی رضا فتاحی است.
به گفته مدیر روابط عمومی باشگاه فولامبارکه سپاهان،' ارتباط بسیار خوب فتاحی با عوامل اجرایی فوتبال ایران که بدون شک مشکلات را به کمترین حد ممکن می‌رساند و البته سابقه مدیریتی و سپاهانی بودن وی یکی از اصلی‌ترین دلایل این انتخاب بوده است'.
باقری گفت: باشگاه سپاهان ضمن تشکر از زحمات مهدی اخوان سرپرست فصل گذشته تیم فوتبال این باشگاه، امیدوار است تا با تکمیل شدن کادر فنی و اجرایی تیم فوتبال سپاهان بتواند روزهای خوبی را برای هواداران طلایی ‌پوش در لیگ هجدهم رقم بزند.
باقری همچنین تاکید کرد: باشگاه فولا مبارکه سپاهان با تغییراتی که در سطح مدیریتی و کادر فنی داشت بازیکنان جدیدی را جذب کرد که از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی شد.
وی با اشاره به اینکه برخی از پایگاههای خبری نام بازیکنانی جدیدی را برای سپاهان از روی شایعات و اخبار دریافتی منتشر می کنند اظهار کرد: در این زمینه فقط سایت باشگاه سپاهان می تواند منبع موثقی برای اطلاع رسانی باشد.
باقری گفت: بازیکنانی نظیر ابراهیم صالحی، خالد شفیعی، سجاد شهباز زاده، سید پیام نیازمند، شهاب عادلی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی و کی ‌روش استنلی سوارز و سید محمد کریمی بازیکنانی بودند که با نظر امیر قلعه نویی جذب تیم فوتبال سپاهان شدند و خبر پیوستن آنها به این تیم اطلاع رسانی شد.
وی گمانه زنی در باره جذب هر بازیکن جدید در هر رده ای برای تیم سپاهان را رد و آن را منوط به سایت باشگاه عنوان کرد.
سپاهان فصل گذشته با کسب رتبه چهاردهم جدول رده بندی، بدترین نتیجه را در طول رقابت های لیگ برتر بدست آورد و حتی پیش از دیدارهای آخر نیز در آستانه سقوط به دسته یک قرار گرفت.
سپاهان با انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی در صدد حضوری پرقدرت در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور است.
8114/ 2093 ** م -س
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.