به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت آمارانت روز جمعه در این زمینه گفت: پالایشگاه در شهرک صنعتی اردستان به مساحت 32 هزار مترمربع با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی و اشتغالزایی 200 نفری، ظرفیت تولید 60 هزار تن محصول در سال را خواهد داشت که برای اجرای طرح 18 ماه در نظر گرفته شده است.
بهزاد محمدی افزود: فرآیند و تجهیزات تولید روغن سبز جهت ساخت لاستیک به صورت دانش بنیان از سوی متخصصان این شرکت در کشور بومی شده و با این فناوری کاهش هشت درصدی مصرف سوخت در خودروهای سنگین و چهار درصد کاهش مصرف بنزین در خودروهای سبک را شاهد خواهیم بود.
وی با اشاره به 15 سال مطالعه این طرح اضافه کرد: همچنین استفاده از این روغن در فرآیند تولید لاستیک منجر به کاهش 20 درصدی استهلاک خودرو و کاهش 20 درصدی آلایندگی می شود.
فرماندار اردستان نیز در این آئین گفت: ساخت این پالایشگاه در راستای اجرای شعار اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از خروج ارز، کاهش مصرف سوخت و حرکت در راستای فعالیت های دانش بنیان است و امید می رود با اجرای آن حضور سرمایه گذاران در شهرستان اردستان پررنگ تر شود.
حمیدرضا تاملی افزود: کشور با سرمایه گذاری هایی که صورت می گیرد هم اکنون با اقتدار، امید و برنامه ریزی به سوی هدف های متعالی در حال حرکت می باشد.
وی بیان کرد: حادثه ها و خبرهای منفی که در شرایط خاص کنونی در فضای مجازی و برخی رسانه ها منتشر می شود، نشان دهنده تلاش برخی همسوی با دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن دولت است و این عده در عمل نقش پیاده نظام دشمن را ایفا می کنند.
وی اضافه کرد: برخی محفل ها و جریان ها از مشکلات روز کشور که نتیجه بدعهدی های نظام سلطه می باشد، استفاده سیاسی می کنند و دانسته یا ندانسته آب به آسیاب دشمن می ریزند.
فرماندار اردستان عنوان کرد: دولت امروز در سیاست خارجی نسبت به سایر دوره های پس از انقلاب تحولات شگرفی ایجاد کرده که شاهد آن اختلاف کنونی بین ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی است.
نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه گفت: به رغم شرایط اقتصادی کنونی و اعمال تحریم های ظالمانه از سوی نظام سلطه، شخصیت هایی با استفاده از همه دانش و توان خود نسبت به سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی و کاهش وابستگی به خارج اقدام می کنند که قابل تقدیر است.
حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد افزود: دشمن به دنبال جلب همکاری دیگر کشورها برای اعمال تحریم هایی سخت علیه ایران است در حالی که مردم ما شرایط سختی مانند انقلاب و دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر گذاشتند.
وی بیان کرد: تنها راه پیشرفت کشور در این شرایط برداشتن موانع تولید است زیرا دشمن تلاش دارد با استفاده از گسل های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و قومی کشور را تجزیه کند.
نماینده اردستان در مجلس اضافه کرد: بحث اشتغال در این شرایط از اهمیت بیشتری برخوردار است و مسئولان شهرستانی باید برای بر طرف کردن مشکلات با سرمایه گذاران همکاری مناسبی داشته باشند.
اردستان با یک شهرک و 2 ناحیه صنعتی زواره و مهاباد در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.