**کاشان**
نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان با اشاره به توطئه دشمنان اسلام به ویژه ایالات متحده آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی گفت: مستکبران و دولت های همراه آنها به دنبال جداسازی مردم از مسئولان و انقلاب در جنگ اقتصادی هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نمازجمعه کاشان بر لزوم هوشیاری مردم، مسئولان و بویژه گروه ها و حزب های سیاسی تاکید کرد و افزود: نابسامانی های اقتصادی مسئله ای است که هم مردم و هم رهبر معظم انقلاب از قوای سه گانه انتظار اصلاح آن را دارند.
وی اضافه کرد: خبر دستگیری افرادی در رسانه ها به عنوان خریداران و دلالان بزرگ سکه انتشار یافته که باید هویت و نحوه معامله آنها در کنار واردکنندگان کالا به کشور با ارز دولتی روشن شود زیرا افزایش قیمت ارز، سکه، طلا و خودرو تاثیر منفی روی قیمت مسکن و سایر کالاهای مورد نیاز مردم دارد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان در ادامه با اشاره به کمبود شدید آب در کشور گفت: عامل این بحران کاهش نزولات آسمانی، مصرف سنتی و هدر رفتن زیاد آب در بخش کشاورزی، مصرف آب در موارد غیرضرور در بخش خانگی و مدیریت نکردن سیلاب هاست.
او عنوان کرد: مجموعه این مسائل منجر به پائین آمدن سطح آب در سدها، قنات ها، چاه ها و رودخانه ها شده و راه برون رفت از این شرایط نیز به خود مردم بستگی دارد و نیازمند یک تصمیم فراگیر ملی برای اصلاح الگوی مصرف آب و برق در کشور می باشد.
6136/8123
** تیران وکرون**
حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان امام جمعه تیران و کرون در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: ایجاد جنگ تمام عیار اقتصادی در دنیا با مدیریت ترامپ، نفعی برای مردم آن کشور و سایر کشورهای جهان ندارد و مشکلات و ضرر آن حتما متوجه آمریکا خواهد شد.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در جامعه جهانی جایگاه ویژه دارد، تصریح کرد: کشورهای جهان همراهی با آمریکا را نخواهند پذیرفت و آرامش اقتصادی دنیا را از بین نمی برند.
حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به گلایه مردم و مشکلاتی که در کشور وجود دارد، گفت: رفع مشکلات کشور نیازمند کار جدی و نظارت ویژه مسئولان بر فعالیت های درون کشور است تا اینکه افراد سود جو با استفاده از ابزارهایی مانند رانت برای کشور چالش ساز نباشند.
ت.7131
** نائین**
*** حجت الاسلام سید علی سجادی امام جمعه نایین در خطبه نماز جمعه این شهرستان در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی(ع)گفت: دشمنان ملت و نظام اسلامی بخوبی دریافته اند وضعیت اقتصادی کشور از جمله گرانی کالا، نوسان نرخ ارز، گرانی سکه و طلا، گران شدن مسکن و مشکلات بانکی می تواند برای آن ها فرصت مناسبی ایجاد کند تا از این طریق بتوانند وارد صحنه شوند و به نیات شوم خود برسند
سجادی با بیان اینکه جنگ امروز دشمن جنگ اقتصادی است، افزود: دشمن نمی تواند از این طریق به اهداف شوم خود دست یابد و از این رو با مدیریت صحیح می توانیم در این جنگ پیروز شویم.
امام جمعه نایین افزود: دشمن با تحمیل ناامیدی در جامعه سعی دارد این امر را جلوه دهد که از نظام و انقلاب ما کاری ساخته نیست اما مردم با انسجام و وحدت همچون همیشه توطئه دشمنان را پاسخ خواهند داد.
امام جمعه نائین در ادامه خواستار احداث بندر خشک در این شهرستان شد و افزود این طرح جزو مصوبات دولت گذشته بوده و به تائید دستگاه های اجرایی مرتبط رسیده است.
سجادی افزود: ایین دارای خطوط ریلی قابل توجه و بیشترین حجم تردد استان است و سه شرکت حمل ونقل بین المللی و مطرح کشور در این شهرستان قرار دارد.
سجادی همچنین ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق (ع) افزود: از جمله مناسبت های این هفته روز عفاف و حجاب و سالگرد جریان سیاه تاریخی قتل عام صدها نفر از مردم مشهد بود که در مسجد گوهرشاد برای دفاع از حجاب قیام کردند.
ت 7136
** سمیرم**
حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروزآبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمیرم با تقدیر از سخنان قاطع رییس جمهوری و نامه تشکر سرلشکر سلیمانی فرمانده سپاه قدس از دکتر روحانی افزود: این نوع رفتار و منش سیاسی و نامه سردار سلیمانی مصداق همان وحدت و همدلی انقلابی است که رهبر انقلاب نیز بارها بر آن تاکید داشته اند.
حجت الاسلام دهقانی با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام افزود: علم و آگاهی و فراگیری دانش در گستره جهان اسلام مورد تاکید آن امام همام بود.
امام جمعه سمیرم پنجشنبه هفته آینده و روز عفاف و حجاب را نیز یادآور شد و گفت: متاسفانه وضعیت حجاب در کوچه و بازار زیبنده جامعه اسلامی نیست و این ضدارزش به برخی مراکز دولتی، بیمارستان ها، کلینیک ها، شرکت های خصوصی و حتی مدارس نیز سرایت کرده است.
7147
**اردستان**
امام جمعه اردستان با اشاره به تحریم های ظالمانه یکجانبه ایالات متحده به بهانه های واهی گفت: از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، ایران شاهد توطئه ها و تحریم های آمریکایی بوده و این شرایط تازگی ندارد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه اردستان افزود: رئیس جمهوری آمریکا با دیوانگی تصمیماتی آنی می گیرد و چندی پیش نیز اعلام کرد که نباید سایر کشورها از ایران نفت خریداری کنند اما این امر با پاسخ زیرکانه رئیس جمهوری کشورمان همراه بود.
وی بیان کرد: همه مسئولان شهرستان اردستان در چنین شرایطی باید در حمایت از سرمایه گذاران پیشگام شوند و اجازه به درازا کشیدن طرح های آغاز شده را در فرآیندهای اداری ندهند.
امام جمعه اردستان با قدردانی از تلاش های نماینده مجلس و فرماندار اردستان در حوزه اشتغال گفت: مسئولان موظف به تسهیل فرآیندهای تولید و حمایت از کارآفرینان هستند .
او در ادامه به روز عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: جنگ نرم با تاسف به آرامی چنان در کشور پیش رفته که حتی خانواده های دیندار نیز امروزه از این آسیب ها در امان نیستند.
حجت الاسلام دهشیری عنوان کرد: برخی برای ترویج فرهنگ برهنگی تلاش دارند و در این میان برخی دیگر آب به آسیاب دشمن می ریزند و از این مسائل حمایت می کنند که باید در این زمینه بیشتر هوشیار باشیم.
7431/8123
** خورو بیابانک**
امام جمعه خوروبیابانک گفت: دشمن نمی تواند از طریق جنگ اقتصادی به اهداف شوم خود دست یابد و از این رو با مدیریت صحیح می توانیم در این جنگ پیروز شویم.
به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در خطبه های نماز جمعه امروز شهر خور افزود: دشمنان جمهوری اسلامی در همه ادوار سعی در تزریق روحیه ناامیدی در بین مردم داشتند تا با ترویج این راهبرد به اهداف خود نزدیک شوند.
وی با اشاره به ضرورت تلاش مسوولان برای حل مشکلات اقتصادی کشور، تصریح کرد: مسوولان باید به مردم توجه کرده و پاسخگوی نیازهای آنان باشند تا سوء مدیریت‌ها مردم را گله‌مند نکند.
امام جمعه خوروبیابانک با بیان اینکه نیاز امروز کشور وحدت،اتحاد و انسجام است،افزود : اقدامات امروز دشمن برای نفوذ است .
وی تلاش های اخیر مسئولان ارشد کشور برای احقاق حق ملت بزرگ ایران را قابل تقدیر دانست و از موضع گیری قاطع رئیس جمهور در مورد زیاده خواهی امریکا قدردانی کرد.
9860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.