به گزارش ایرنا، در این مراسم کشفیات مواد مخدر استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، مرکزی و کرمان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان سوزانده شد.
استاندار اصفهان در این مراسم گفت: بر اساس آمارهای بدست آمده امسال درصد شیوع مواد مخدر در این استان 50 درصد کمتر از میانگین کشوری است.
محسن مهرعلیزاده افزود: بر این اساس رتبه اصفهان به لحاظ شیوع و مصرف مواد مخدر از 24 به 9 رسیده است.
وی افزود: باید با همت بیشتر شیوع و مصرف مخدر را به حدود صفر برسانیم و با زمین گیر کردن باندهای مخوف قاچاق اجازه داده نشود که فعالیتی در این زمینه صورت گیرد.
وی تاکید کرد: وجدان اسلامی جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی دهد حتی در دیگر نقاط دنیا ترانزیت مواد مخدر موجب اعتیاد جوانان شود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: این استان در حوزه مقابله با ورود مواد مخدر جزء هشت استان برتر کشور است.
سردار مهدی معصوم بیگی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 11 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده و بیش از 6 هزار قاچاقچی عمده، خرده فروش و معتاد متجاهر در استان دستگیر شدند.
وی به پاکسازی 2 هزار و 200 کانون جرم در سالجاری در استان اشاره کرد و گفت: در این مدت 42 باند تهیه و توزیه مواد مخدر در استان شناسایی و دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: باید برای جدی گرفتن آسیب مواد مخدر به کارویژه همگانی و کنترل و مدیریت تقاضای مصرف مواد مخدر بپردازیم.
/ 6994 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.