به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقات که به میزبانی اصفهان در مجموعه ورزشی نقش جهان این شهر برگزار شد 80 شرکت کننده از 18 استان کشور در کلاس های منفی1500 سی سی بانوان، مثبت 1500 سی سی بانوان، منفی 1500 سی سی آقایان، مثبت 1500 آقایان و کلاس آزاد به رقابت پرداختند.
در کلاس منفی 1500 سی سی بانوان، لیلا پیکانپور از اصفهان، میترا فلاحی از یزد و فرشته حسینیان از گیلان رده های اول تا سوم را کسب کردند.
رقابت های کلاس مثبت 1500 سی سی بانوان نیز با قهرمانی یلدا مرادی از گیلان پایان یافت و سیما یزدان پناه و فاطمه احمدی هر دو از کرمان در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.
در بخش مثبت 1500 سی سی اقایان، میثم زمانی از یزد اول شد، علیرضا سلمانی از تهران در رده دوم قرار گرفت و سعید روانشاد از فارس توانست عنوام سوم را بدست آورد.
در بخش منفی1500 سی سی آقایان، امیرغلامیان فرد از قزوین قهرمان شد، مجتبی پورحسنی از یزد بر سکوی سوم ایستاد و محمدرضا صفاری از کرمان در رده سوم قرار گرفت.
در بخش کلاس آزاد این مسابقات نیز حسن منتظری از مازندران اول شد، بهرام کمالی از اصفهان عنوان دوم را به خود اختصاص داد و امید نومیدی از گیلان رده سوم را کسب کرد.
مسئول کمیته اسلالوم هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان در پایان این مسابقات اظهارکرد: در این دوره هر شرکت کننده دو بار حق طی مسیر و تایم گیری داشت.
مهدی مشکات ادامه داد: این دوره از رقابتها بطور کامل با ایمن سازی پیست همراه بود و خوشبختانه هیچ گونه حادثه ای برای شرکت کنندگان رخ نداد.
احمد بازوبندی، رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری اصفهان نیز در مراسم اختتامیه این رقابتها گفت: این استان در این میزبانی ثابت کرد که با همراهی تیم کمیته اتومبیلرانی اصفهان و همراهی مسئولان، پتانسیل برگزاری مسابقات ملی دیگر را نیز دارد و باز هم می تواند در این زمینه بدرخشد.
به گزارش ایرنا، اسلالوم شاخه ای از اتومبیلرانی است و تمامی رانندگان شرکت کننده بصورت انفرادی در مسیری که از قبل طرح ریزی و علامتگذاری شده به مسابقه می پردازند.
ت / 6020 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.