به گزارش ایرنا، کنفرانس بین المللی پارک ها و مراکز رشد (2018 IASP) برای نخستین بار به میزبانی ایران با حضور متخصصان حوزه پارک‌های فناوری از سراسر دنیا شهریور امسال در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان روز یکشنبه اعلام کرد: ثبت‌نام برای حضور در این کنفرانس آغاز شده است و متخصصان و علاقه‌مندان حوزه علم و فناوری با مراجعه به پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانی www.iasp2018isfahan.com می‌توانند به صورت بر خط (آنلاین) ثبت‌نام کنند.
مهلت ثبت ‌نام با تخفیف در این کنفرانس 10 تیرماه سال جاری است.
موضوع اصلی این کنفرانس 'حرکت بسوی شهرها و جوامع پایدار، پرورش و ترویج اکوسیستم‌های نوآوری' است و در این رویداد چگونگی بهره‌مندی از ظرفیت‌ نهادهای توسعه فناوری بویژه پارک‌های علم و فناوری برای رفع مشکلات شهرها و رسیدن به توسعه پایدار بررسی خواهد شد.
همچنین 35 مقاله کامل از 22 کشور در روزهای برگزاری کنفرانس به صورت شفاهی ارائه خواهد شد.
جان کلاز مدیر اجرایی سابق برنامه زیستگاه انسانی سازمان ملل متحد و شهردار اسبق بارسلونا، سخنران کلیدی کنفرانس و همچنین متخصصانی از آلمان، کره‌جنوبی و کشورمان، سخنرانان مدعو این رویداد بین‌المللی خواهند بود.
انتظار می‌رود در این رویداد جهانی 500 متخصص حوزه مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری از حدود 50 کشور در اصفهان حضور یابند و با بررسی آخرین تحولات این حوزه و ارائه تجربه ها با دستاوردها و قابلیت‌های نهادهای پشتیبان شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان در کشورمان آشنا شوند.
سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری دوم تا پنجم سپتامبر 2018 (یازدهم تا چهاردهم شهریور 1397) با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
این کنفرانس یکی از مهمترین رویدادهای بین‌المللی در حوزه اقتصاد و شرکت‌های دانش‌بنیان محسوب می‌شود.
3011/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.