به روز شنبه روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعضای کادر فنی و دستیاران امیر قلعه نوعی برای فصل جدید به شرح زیر است:
**دستیار اول:میگوئل تکسیرا
این مربی دارای مدرک مربیگری درجه یک یوفا و مسلط به چهار زبان پرتغالی ، انگلیسی ، فرانسوی و اسپانیایی است و از سال 2012 کار خود را اغاز کرده و سابقه کار در تراکتور سازی و ذوب آهن اصفهان را هم دارد.
**مربی :سعید الهویی
سعید الهویی مربی و انالیزور سابق تیم های تراکتور سازی و ذوب آهن است که در فصل جدید بعنوان مربی در کادر فنی سپاهان فعالیت خواهدکرد ،وی سابقه همکاری با تیم ملی امید و شهرداری اردبیل را در کارنامه دارد.
**مربی : جلال امیدیان
بازیکن سابق تیم های سپاهان،ذوب آهن و تیم ملی که کار خود را در عرصه مربیگری به خوبی آغاز کرد و در مدت حضور به عنوان مربی در تیم های مختلفی از جمله ذوب آهن اصفهان به عنوان مربی فعالیت کرده است.
**مربی دروازبان ها : روی تاوارس
این مربی سابقه کار در تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان را همراه با امیر قلعه نوعی دارد .
مربی بدنساز این تیم نیز بیاض پور ممی است.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالی فصل گذشته در رده چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت که دارای پنج عنوان قهرمانی لیگ و فینالیست جام قهرمانان آسیا و نماینده ایران در جام باشگاه های جهان در سال 2007است.
مدیران سپاهان برای جبران ناکامی های سال های اخیر این تیم با قلعه نویی وارد مذاکره شده و به او به توافق رسیدند.
قلعه نویی سال 89 و 90 با سپاهان به قهرمانی پی در پی در لیگ برتر رسید و همانسال قصد فتح جام باشگاه های آسیا را داشت که به دلیل پاره ای مسائل در سال 90 از این تیم جدا شد.
8114/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.