حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: همبستگی، همراهی و مقاومت در حوزه مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و تقویت فرهنگ دینی در کشور می تواند بهترین گزینه در جهت مقابله با توطئه جدید آمریکا باشد.
وی افزود: همه مسئولان اجرایی، نمایندگان مردم در مجلس ها و سایر کسانی که در نظام جمهوری اسلامی خدمت می کنند، باید احساس مسئولیت کنند چرا که این نظام با جانفشانی، از خودگذشتگی، اعتقادات قوی و ایستادگی ملت ایران بر پا شده و همگان باید در حفظ دستاوردهای آن گام بردارند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: این عهدشکنی نشان داد که سردمداران آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و نیستند و نظام اسلامی راهی جز تکیه بر توانمندی خود نداشته و ندارد.
او گفت: مسئولان در چنین شرایطی باید همگام با ملت مبارز و مقاوم با تبعیت از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تا خنثی شدن توطئه ها و نابودی همه دشمنان از پای نایستند.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ سه شنبه گذشته (18 اردیبهشت- هشتم ماه مه) خروج ایالات متحده آمریکا از توافق هسته ای و بازگرداندن تحریم ها علیه ایران را اعلام کرد.
فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بلافاصله در مخالفت با اقدام ترامپ بر همکاری اتحادیه اروپا با ایران در چارچوب توافق هسته ای تاکید کرده و کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان، چین و روسیه نیز به طور مستقل اعلام کردند که در برجام باقی خواهند ماند.
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری در واکنش به اقدام ترامپ، اعلام کرد که تهران به همکاری های خود با پنج کشور باقیمانده در توافق ادامه خواهد داد و چنانچه از منافع برجام منتفع نشود، تصمیم مقتضی را خواهد گرفت.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.