به گزارش ایرنا، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز سه شنبه اعلام کرد: در پی تصمیم هیات مدیره این باشگاه ' بهرام سبحانی ' مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه طی حکمی ' تابش ' را که پیش از این به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان فعالیت داشت را به عنوان مدیر عامل این باشگاه منصوب کرد.
در حکم بهرام سبحانی خطاب به تابش آمده است: نظر به سابقه طولانی شما در کسوت بازیکن و پست های مدیریتی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و بنابر پیشنهاد هیات مدیره آن باشگاه، جنابعالی را به سمت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان منصوب می نمایم تا با همکاری، هماهنگی و همفکری با اعضاء هیات مدیره انجام وظیفه نمائید.
وی از تابش خواسته است که با به کارگیری تجربه چند دهه فعالیت ورزشی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن مشورت و همکاری با هیات مدیره و خبرگان فوتبال کشور و انتخاب سرمربی، کادر فنی و بازیکنان شایسته زمینه رشد و ارتقای تیم فوتبال سپاهان به جایگاه واقعی خود در فصل آینده رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور را فراهم و موجب سربلندی باشگاه سپاهان و خوشحالی هواداران آن گردد.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه همچنین از مدیرعامل باشگاه تحت پوشش این باشگاه خواسته است تا توجه کافی به دیگر رشته های ورزشی را نیز مد نظر قرار دهد.
خاطرنشان می شود، ' مسعود تابش ' سابقه بازی در تیم فوتبال سپاهان را داراست و پیش از این نیز از سال 60 تا 72 مدیر عاملی این باشگاه را برعهده داشت.
وی از سال 1380 تا آذر سال گذشته معاونت فنی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را برعهده داشت.
در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان هیات مدیره این باشگاه از آذر سال گذشته مسعود تابش را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کرد.
پیش از وی محسن طاهری مدیرعامل این باشگاه بود که اواخر دی سال گذشته از سمت خود کناره گیری کرد.
2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.