به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده روز دوشنبه در ستاد هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در این ایام باید احساس وظیفه انسانی، وجدانی، اداری، اعتقادی و قانونی نسبت به عملکرد چهل ساله انقلاب داشته باشیم.
وی اظهار کرد: 22 بهمن امسال را نباید فرصتی صرف برای بیان عملکرد سال 97 بدانیم بلکه در این فرصت باید به مردم بویژه جوانان نشان دهیم که دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف چه بوده است.
استاندار اصفهان افزود: اگر به این مناسبت تنها با دید و وظیفه اداری نگاه کنیم در حق انقلاب و مردم جفا کرده ایم.
وی با تاکید بر اینکه باید هم در شکل و هم در محتوای برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دقت شود، گفت: در این راستا باید از گروه های تبلیغاتی قوی و کارشناسانی که کارشان سنجش افکار، تبلیغ و برنامه ریزی است، استفاده شود.
مهرعلیزاده تاکید کرد: ضرباهنگ بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید از هم اکنون آغاز و اوج آن در 22 بهمن نشان داده شود.
استاندار اصفهان افزود: هم اکنون دشمن با بکارگیری ترفندهای مختلف بدنبال سیاه نمایی عملکرد مسئولان کشور است تا با ناکارآمد نشان دادن نظام، جوانها را مایوس کند.
وی تصریح کرد: دستاورد بزرگ انقلاب، استقلال است که باید این مهم برای جوانان بدرستی تبیین شود که جز ایران، تمام کشورهای دنیا مجبورند حتی برای مسائل امنیتی و ملی خود از آمریکا اجازه بگیرند.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان نیز در این نشست گفت: باید از ظرفیت مردم برای برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استفاده شود زیرا دخیل کردن مردم در این مراسم، بر شکوه آن می افزاید.
سردار مجتبی فدا افزود: باید چارچوب فعالیت هر کارگروه که اکثر آنها افراد حقوقی و دولتی هستند در این ستاد مشخص شود.
در این نشست، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از تعدادی از دستگاه های موثر در برپایی مناسبت های ملی و مذهبی این شورا، تقدیر کرد.
ت// 6027/6994
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.