احمدعلی یزدان پناه روز دوشنبه به مناسبت سالروز افتتاح حساب 100 امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به خبرنگار ایرنا گفت: این میزان تسهیلات در سال های 1395 و 96 در شهرهای اردستان، زواره، مهاباد و روستاها به 246 نفر از متقاضیان نیازمند پرداخت شد.
وی افزود: تسهیلات بهسازی مسکن از محل اعتبارات حوادث غیرمترقبه نیز دریافت و به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی که واحدهای مسکونی آنها نیاز به تعمیر داشت، سال گذشته پرداخته شد.
رئیس بنیاد مسکن اردستان بیان کرد: انجمن خیران مسکن ساز این شهرستان در حال پیگیری موضوع ساخت مسکن معلولان هستند و در نظر داریم سازه هایی طراحی و ساخته شود که برای معلولان به راحتی قابل استفاده باشد.
او اضافه کرد: بنیاد مسکن در زمینه بهسازی روستاها نیز گام های موثری در این سال ها برداشته و از جمله بهسازی معابر 25 روستا، تهیه طرح هادی 15 روستا و بازنگری 6 طرح هادی با اعتبار افزون بر 19 میلیارد و 200 میلیون ریال در اردستان انجام شده است.
یزدان پناه با اشاره به طرح ساخت مصلی در مرکز این شهرستان بیان کرد: ساخت این مصلی یکی از طرح های بزرگ در دست اجرا از سوی این نهاد می باشد و کار تا مرحله سقف پیش رفته اما به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار در سه سال گذشته عملیات اجرایی متوقف است.
او اضافه کرد: نیکوکاران می توانند با کمک به ساخت مصلی، نام خود را در دفتر این طرح بزرگ عمرانی و دینی ثبت کرده و با واریز وجه نقد به حساب 100 حضرت امام (ره) برای ساخت مسکن نیازمندان از سوی این نهاد، از اجر معنوی بهره مند شوند.
شهرستان اردستان با افزون بر 42 هزار نفر جمعیت در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.