به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان روز یکشنبه به نقل از آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد اضافه کرد: بالابودن بهره بانکی موجب می شود تا مردم پول خود را در بانک ها سرمایه گذاری و سود دریافت کنند و هیچ کس حاضر نیست سرمایه خود را از بانک به بخش تولید منتقل کند.
وی که در دیدار مدیرکل بانک ملی استان اصفهان سخن می گفت، تعدد بانک ها و خصوصی شدن آنها را اشتباه دانست و افزود: با دولتی بودن بانک ها می توان نرخ بهره بانکی را کاهش داد و از ظرفیت بانک ها برای رونق اقتصاد و حمایت از تولید داخلی و منفعت همه مردم بهره گرفت.
امام جمعه اصفهان با اشاره به ضرورت حمایت از کالای ایرانی بیان کرد: لازم است تا دستگاه های مسئول بر تولیدات داخلی نظارت کافی داشته باشند تا کالای ایرانی با کیفیت خوب وارد بازار شود و مردم از آن استقبال کنند.

*** سپاه از تأسیس واحدهای تولیدی در روستاها حمایت کند
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با فرماندهان سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و قرارگاه عملیاتی سید الشهداء(ع) از سپاه خواست تا در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب با پشتیبانی از تاسیس واحدهای تولیدی و کشاورزی در مناطق محروم و روستاها از تولیدات داخلی و کالای ایرانی حمایت کند.
آیت الله طباطبایی نژاد در این دیدار بر اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: نباید منویات رهبر انقلاب بر روی زمین بماند و لازم است تا سپاه با استفاده از ظرفیت هایی که در اختیار دارد از کالای ایرانی و تولیدات داخلی حمایت کند تا وضعیت اقتصادی در مناطق محروم و روستاها بیش از پیش سامان یابد.
در ابتدای این دیدار سردار غلامرضا سلیمانی، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج ) استان اصفهان با انتقاد از تعطیلی بیش از اندازه دانشگاه ها و مدارس در ایام پایانی سال 96 و روزهای نخستین سال 97 اظهار کرد: به جز بانک ها و برخی از سازمان‌ ها و ارگان ‌ها، بسیاری از دستگاه ‌ها و سازمان‌ ها در حالت نیمه تعطیل قرار داشتند بطوریکه به دانش ‌آموزان گفته شده بود که می توانید از 20 اسفند سال گذشته در کلاس‌های درس حضور نداشته باشید و بسیاری از کلاس های درس در دانشگاه‌ها نیز در روزهای اخیر تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه حمایت های سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از راه اندازی واحدهای تولیدی در مناطق محروم و روستاها در سال 97 ادامه می یابد، گفت: ساخت خانه عالم و یا مساجد با استفاده از ظرفیت خیران در روستاها و مناطق محروم انجام می شود.
2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.