به گزارش ایرنا با فعالیت سامانه بارشی که از عصر جمعه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، شهرستان های غرب اصفهان شاهد بارش های بهاری بصورت برف و باران می باشد.
رئیس اداره هواشناسی فریدن روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تاکنون میزان بارندگی در شهرستان های فریدن بیش از هفت میلی متر، فریدونشهر 15میلی متر و بوئین میاندشت 9 ملی متر و چادگان هشت ملی متر گزارش شده است.
' نوروز ملکی ' با بیان اینکه بر اساس نقشه‌ های هواشناسی، سامانه جوی ناپایدار تا اواسط هفته آینده بر روی استان اصفهان فعال خواهد بود، افزود: این سامانه جوی که از روز جمعه فعال شده تا روز یکشنبه پایدار خواهد بود.
وی با بیان اینکه وضعیت جوی در بیشتر نقاط استان اصفهان، ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید، رگبار و رعد و برق پیش‌ بینی می‌شود، اضافه کرد: در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد
رئیس اداره هواشناسی فریدن در ادامه مجموع کل میزان بارندگی ها در سال زراعی جاری ( 97-96 ) را 54/3 میلی متر اعلام کرد و افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال زراعی گذشته 82 درصد و در مقایسه با میانگین بلند مدت 10 سال گذشته، 78 درصد کاهش داشته است.
شهرستان های فریدن در 135کیلومتری، فریدونشهر در 180 کیلومتری، چادگان در 100 کیلومتری و بوئین میاندشت در 180 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارند.
ت/9861/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.