به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه اصفهان افزود: من به کشاورزان عزیز نوید می دهم که در آینده شرق اصفهان یک سرزمین با باغات سبز خواهد بود و همه کشاورزان عزیز از رفاه برخوردار می شوند.
وی ادامه داد: کشاورزان بدانند که همه دستگاه های استانی و کشوری در تلاشند تا مشکلات آب در اصفهان و منطقه شرق این شهر حل شود.
امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: ما می دانیم که شما حقتان را می خواهید و فریادتان فریاد عدالت است اما برای حفظ عزت، آرامش و اقتدار این مملکت و اینکه برای دشمن خوراک تهیه نشود صبوری پیشه کنید تا مشکلات بخوبی حل شود.
وی همچنین درباره ماجرای دختران خیابان انقلاب گفت: اینکه چهار دختر فریب خورده حجابشان را در خیابان بردارند مسئله حقیری است و این افراد خواصی هستند که خطی را دنبال می کنند که دشمن نتوانسته بود آن را به نتیجه برساند.
حجت‌ الاسلام میردامادی با اشاره به اینکه آنچه حرام شرعی است نباید بصورت آشکار صورت بگیرد اضافه کرد: شارع مقدس به حکومت اسلامی تکلیف کرده که مانع از رواج حرام الهی در جامعه شود.
وی با انتقاد از طرح مطالیی مبنی بر رعایت نشدن استاندارد حقوق بشر در ایران افزود:
آیا این چیزی نیست که آمریکا و دشمنان می خواهند؟
امام جمعه موقت اصفهان از مسئولان خواست تا حرفی نزنید که مود استفاده دشمنان قرار گیرد. .
جمعی از کشاورزان شرق اصفهان با حضور در مراسم نمازجمعه این هفته اصفهان خواستار حل مشکلات آب در منطقه شرق اصفهان و پیگیری مطالباتشان شدند.
ت/7135 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.