به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) گفت: الگوسازی حضرت زهرا (س) و الگو بودن آن حضرت برای زنان و جامعه، هویت بخش و هویت ساز است. سجادی اضافه کرد: دشمنان جامعه اسلامی در مقام هویت ستیزی هستند لذا با بی هویت کردن جامعه، درصدد از بین بردن استقلال کشور، تسلط بر آن و تحت استثمار دادن مردم هستند لذا با حجاب در جامعه اسلامی مبارزه می کنند.
سجادی گفت: هدفی که دشمن در جنگ نرم دارد، مقابله با عفت و حجاب است، زیرا اگر عفت و حجاب از زنان گرفته شد، جامعه اسلامی، هویت دینی اش را از دست می دهد.
امام جمعه نایین با اشاره به 22اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید خاطر نشان کرد: تکریم خانواده شهدا وظیفه ای است که بر عهده همه است و همه باید در این راه خود را مسئول بدانند.
وی همچنین هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را هم گرامی داشت و با تاکید بر ضرورت گسترش فرهنگ درختکاری و حفاظت از جنگل و سایر منابع طبیعی مطابق آموزه های دین اسلام ، گفت : کارشناسان باید در این هفته در مورد تاثیر درختکاری و منابع طبیعی در هوای سالم و سلامت جسم و جان ، برای مردم سخنرانی کنند.
وی به سفارش اکید اسلام در احسان و نیکو کاری هم اشاره کرد و افزود : شهروندان با شرکت در جشن نیکو کاری درهای بهشت را به روی خود می گشایند.
شهرستان نایین با بیش از 39 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
ت 7136 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.