به گزارش ایرنا، ' عباسعلی لچینانی ' روز چهارشنه در جمع خبرنگاران افزود: کمک های مردمی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) شهرستان گلپایگان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 500 میلیون تومان افزایش یافت.
وی افزود: این کمک ها از طریق صندوق های صدقات، کمک های امانی و همچنین در مناسبت های مختلف جمع آوری شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گلپایگان بیان کرد: 700 میلیون تومان از این کمک ها از طریق صندوق ‌های صدقات کوچک، متوسط و بزرگ در سطح شهرستان جمع آوری شده است.
لچینانی با بیان اینکه افزایش کمک های مردمی به کمیته امداد (ره) شهرستان گلپایگان جهت ارائه به نیازمندان، نشان از اعتماد، همکاری مسئولان و ارائه گزارش مستمر خدمات این نهاد به مردم است گفت: اکنون سه هزار و 182 خانوار در گلپایگان در بخش های خدمات بیمه ای، بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی، مسکن، طرح های اشتغالزایی و خودکفایی زیر پوشش این نهاد قرار دارند.
وی در ادامه به وجود 115 یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) گلپایگان در اجرای طرح اکرام ایتام اشاره کرد و گفت: به هر یک از این افراد ماهانه 234 هزارتومان از سوی افراد حامی پرداخت می شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گلپایگان بااشاره برگزاری هفته احسان و نیکوکاری افزود: این جشن امروز چهارشنبه با به صدا درآمدن زنگ نیکوکاری در مدارس این شهرستان آغاز شد و کمک های مردم روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در پایگاه های سطح شهر و میعادگاه نماز جمعه در شهرهای گلپایگان و گلشهر جمع آوری می شوند.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان ، گوگد و گشهر و 52 روستا و آبادی و جمعیتی افزون بر 90 هزار نفر در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.