به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه درسال های برگزاری این همایش ازسال 1380 تاکنون شرکت فولاد مبارکه در سه نوبت، گواهینامه، یک نوبت تندیس نقره ای و سه نوبت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرده است.
در این همایش که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، و جمعی از مدیران و کارآفرینان کشور برگزار شد، شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با اهدای تندیس طلایی و لوح تقدیر، از فولاد مبارکه به عنوان شرکت برتر در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان تجلیل کرد.
هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان نهم اسفند امسال در محل مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.
هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از تعداد 739 شرکت ارزیابی بعمل آمد که از آن میان 132 شرکت برای دریافت جایزه برگزیده شدند، و 28 شرکت تندیس طلایی، 25 شرکت تندیس نقره ای، 9 شرکت تندیس برنزین و 70 شرکت موفق به دریافت گواهینامه شدند.
فولاد مبارکه نیز در بین شرکت های فلزی معدنی موفق شد برای سومین سال متوالی تندیس طلایی را دریافت کند.
فولاد مبارکه بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه است.
این مجتمع فولادی بعنوان بزرگترین تولیدکننده ورق های فولادی تخت در خاورمیانه با سهم بیش از 50 درصدی در کشور با ارزش فعلی 200 هزار میلیارد ریال است.
شبکه گسترده مشتریان این مجتمع شامل یکهزار کارخانه و کارگاه بطور مستقیم و سه هزار کارخانه بطور غیرمستقیم است.
هم اکنون سه مجموعه فولاد مبارکه، فولاد صبا و فولاد هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که سایرشرکت های فولادی نیز متعلق به این شرکت ها هستند.
علاوه بر این، شرکت فولاد مبارکه با داشتن حدود 12 میلیون تن ظرفیت آهن اسفنجی بزرگ ترین تولید کننده آهن اسفنجی در جهان است.
مجتمع فولاد مبارکه واقع در 75 کیلومتری جنوب غرب اصفهان، دارای 35 کیلومتر مربع وسعت و 17 کیلومتر مربع سالن تولید است.
7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.