به گزارش ایرنا، هواپیمای ' 72 ATR' شرکت هواپیمایی آسمان با شماره پرواز 3704 روز یکشنبه 29 بهمن 1396بعد از 50 دقیقه پرواز از تهران به سمت یاسوج در حوالی سمیرم پس از اصابت به کوه دنا سقوط کرد.
به گزارش ایرنا، روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان روز یکشنبه به نقل از احمد خسروی وفا افزود: جعبه سیاه هواپیمای یاد شده پس از شناسایی و کشف با دستور قضایی بازپرس رسیدگی کننده، تحویل نماینده سازمان هواپیمایی کشور شده و مقرر است با حضور مقام قضایی بازگشایی و پس از بررسی علت این سانحه تعیین شود.
وی یادآور شد: به محض مشخص شدن علت سانحه اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.
رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به انجام مجدد عملیات امداد و نجات و کشف تعدادی از پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی گفت: تاکنون هویت 13 تن از جانباختگان محرز شده و با صدور دستور قضایی توسط بازپرس ویژه رسیدگی کننده اقدامات لازم در راستای تحویل اجساد به خانواده ها صورت پذیرفته است.
وی افزود: بقایای اجساد دیگر نیز کشف شده و در حال بررسی و انجام آزمایشات لازم می باشد که ظرف چند روز آینده هویت 10 تا 15 تن دیگر نیز مشخص خواهد شد.
حادثه هواپیمای ' 72 ATR' شرکت هواپیمایی آسمان در قلهٔ پازن پیر کوه دنا در جنوب روستای 'نُقُل' از توابع پادنا در یکصد و بیست کیلومتری سمیرم رخ داد.
پیدا کردن لاشه این هواپیما حدود 48 ساعت بطول انجامید.
در این پرواز 59 مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر پرسنل امنیت پرواز و 2 نفر خلبان و کمک خلبان حضور داشتند که همگی جان خود را از دست دادند.
در روزهای گذشته در چند مرحله پیکر برخی از جان باختگان این سانحه، کشف و برای احراز هویت به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد.
ت/6994 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.