به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان بیان کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تهیه پیش نویس طرح بررسی اموال مسئولان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون اقدام کردند که مورد حمایت است و امید می رود پس از فرایندهای قانونی عملیاتی شود.
وی افزود: وجود فاصله طبقاتی زندگی با امکانات آنچنانی و حاشیه نشینی زیبنده جامعه اسلامی نیست و باید برای رفع مشکلات گام های عملی برداریم.
امام جمعه اردستان با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب در جمع کارگران بیان کرد: کارگران، انقلاب را از خودشان می دانند و از این رو دست دشمن را پس زدند اما سزاوار نیست که برای ماه ها حقوق دریافت نکنند و توجه بیشتر مسئولان به این قشر زحمتکش ضرورت است.
او به پدیده شوم قاچاق در کشور نیز اشاره کرد و گفت: قاچاق موجب شده تولیدات داخلی در انبارها و کارخانه ها بماند، در مقابل محصولات خارجی و وارداتی در بازار به فروش برسد و کارگران بیکار شوند.
حجت الاسلام دهشیری اضافه کرد: نباید دروازه های کشور به روی کالاهای قاچاق گشوده باشد و مسئولان باید به جد با قاچاقچیان مبارزه کنند.
وی در ادامه به هفته احسان و نیکوکاری از چهاردهم تا بیستم اسفندماه اشاره کرد و از مردم خواست در آستانه سال نو به یاری نیازمندان بشتابند.
خطیب جمعه اردستان همچنین با اشاره به 15 اسفند، روز درختکاری بیان کرد: همه باید در کاشت و حفاظت از درخت ها و منابع طبیعی کوشا بوده و دستگاه های ذی ربط هم با متجاوزان به جنگل ها و مراتع با شدت برخورد کنند.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.