به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی طهماسبی روز پنجشنبه در مراسم برگزاری شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در حسینه امامزاده 17تَن و ناصر ابن علی(ع) گلپایگان افزود: قرآن کریم نور است و کسی را هدایت می کند که با رعایت حدود الهی، خدا ترس، اهل تقوا و پرهیزکار باشد.
وی با قدردانی از شرکت کنندگان و برگزار کنندگان آزمون قرآنی تاکید کرد: قرآن کریم تنها برای حفظ کردن و خواندن و ثواب بردن نیست بلکه باید همه تلاش کنیم با سرلوحه قرار دادن این کتاب آسمانی در زندگی از معارف بلند قرآن حداکثر استفاده را ببریم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان نیز گفت: شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم کریم برای این دوره بصورت مشترک با مسئولیت این اداره و دبیری اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان با حضور حدود 400 نفر از قرآن پژوهان موسسات قرآنی شهرستان در رشته های حفظ و مفاهیم قرآن امروز (پنجشنبه) برگزار شد.
' سعید ضابطی ' با اشاره به اینکه ترویج بیشتر قرآن و معارف قرآنی در جامعه خصوصا در بین جوانان و نوجوانان از اهداف برگزاری این آزمون است، گفت: 63درصد خانم‌ ها و 37درصد آقایان شرکت‌ کننده در این آزمون در شهرستان گلپایگان هستند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان نیز گفت: شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم کریم در رشته مفاهیم قرآن در رشته وسطح های مختلف و در رشته حفظ کل قرآن، جزء 30، جزء 1 و 30، 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء و 20 جزء همزمان با سراسر کشور بصورت کتبی و شفاهی در این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین ' مهدی طاهری ' حداقل نمره بخش کتبی را نیز 70 نمره از 100اعلام کرد و گفت : نتیجه آزمون کتبی و شفاهی سال آتی اعلام و برای قبولشدگان گو اهینامه صادرخواهذ شد.
شهرستان گلپایگان با بیش از 90 هزار نفر در 180 کیومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
7138 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.