به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده، چهارشنبه پس از جلسه ستاد بحران حادثه دنا که در روستای دنگزلوی منطقه پادنای سمیرم برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ناپایداری هوا، وضعیت محل حادثه مه آلود و برفی است و امکان انتقال اجساد از طریق هوایی ناممکن است.
وی با اشاره به تصمیمات ستاد بحران حادثه هوایی دنا اضافه کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با استان کهگیلویه و بویر احمد قرار شد حدود 70 نفر از کوهنوردان زبده از سمت شهرستان سی سخت به منطقه وقوع حادثه گسیل شوند.
استاندار اصفهان افزود: همچنین مقرر شد که تیم کوهنوردی که شب گذشته را در ارتفاع سپری کردند بازگردند که بنا به گزارشات اعلام شده مسیر بازگشت آنها بسیار مه آلود و کم دید است.
وی با بیان اینکه در صورت تغییرات جوی شدید و برف و بورانی شدن ارتفاعات، امکان توقف عملیات از سمت سمیرم تا حدود یک تا 2 روز آینده وجود دارد.
استاندار اصفهان به همراه رییس سازمان مدیریت بحران کشور امروز در منطقه دناکوه از فعالیت های انجام شده در خصوص انتقال اجساد جانباختگان سانحه هواپیمایی تهران - یاسوج بازدید کرد.
هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و شش خدمه صبح روز یکشنبه از رادار خارج شد و در منطقه کوهستانی دنا کوه از توابع شهرستان سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرد.
سمیرم در جوار دنا و زاگرس مرکزی با افزون بر پنج هزار و 200 کیلومتر مربع وسعت، 150 آبادی و روستا، چهار شهر و چهار بخش مرکزی، دناکوه، وردشت و پادنا با دارا بودن افزون بر 108 هزار نفر جمعیت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
ت/6994/6020 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.