به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه کاشان گفت: حضور گسترده مردم ولایی ایران در راهپیمایی یوم الله بهمن باعث خشنودی روح بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ارواح طیبه شهیدان و موجب خشم و یاس دشمنان و استکبار جهانی شد و پاسخی قاطع و دندان شکن به دشمنان بود.
وی افزود: برخی تصور می کردند که ملت ایران از انقلاب خسته و پشیمان شدند اما حضور بی مانند مردم تاکید داشت که مسئولان کشور باید قدر این مردم را دانسته و بکوشند تا از آنها عقب نمانند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان در ادامه به افشای فساد اخلاقی رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا اشاره کرد و گفت: وکیل دونالد ترامپ با پرداخت رشوه به برخی خانم های همنشین وی، از آنها خواسته تا علیه او شهادت ندهند تا شخصیتی اهل فساد و فحشا و جنایت و بر جهان حکومت کند.
او بیان کرد: ترامپ در شعارهای انتخاباتی علیه دولت های پیشین سخن می راند که پول های آمریکا را صرف جنگ، خرید سلاح و جنگ افزار در خاورمیانه می کنند اما امروز خود با مالیات مردم آن کشور در منطقه خاورمیانه علیه اسلام و مسلمانان توطئه می کند.
آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به 25 بهمن سالروز صدور فتوای امام خمینی (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی، این فتوای تاریخی و قاطع امام راحل را پدید آوردنده زلزله سنگینی در جهان اسلام و به ویژه غرب عنوان کرد.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.