به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروز آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمیرم با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها، اظهار کرد: آن بانوی خوبی ها نمونه و معیار خاص ولایتمداری و ولایت پذیری بودند.
به گفته خطیب جمعه سمیرم، امروز به برکت نظام و انقلاب کارهای فراوانی انجام شده اما بروز برخی کاستی ها و مشکلات که بخشی از آن ناشی از ولایی نبودن برخی مسئولان و دور شدن از شبک زندگی و کار دینی است مشکلاتی را ایجاد کرده است.
وی با تاکید بر اینکه تحقق ایران اسلامی ایده آل با تکیه بر اسلام ناب و ولایت ممکن خواهد بود اظهار کرد: توطئه دشمن خارجی همواره بوده و خواهد بود اما بصیرت و هوشیاری و تبعیت از ولایت ماست که باید همدلانه و مقاوم باشد تا مسیر آرمانی انقلاب با شتاب و قدرت به راهش ادامه دهد.
حجت الاسلام دهقانی با یادآوری بخشی از پیام رهبر انقلاب در تقدیر از راهپیمایی تماشایی 22 بهمن امسال مردم ایران، گفت: اولین پیام این حرکت مردمی پاسخ دندان شکن به دشمنان مستکبری بود که تاب دیدن این جمعیت و تبعیت آنان از اسلام و ولایت را نداشتند.
به گفته امام جمعه سمیرم، دومین نکته در پیام رهبری معظم، قدردان و شاکر بودن مسئولان به سبب این حرکت عظیم مردم مسلمان و انقلابی بود که به حق هم باید شکرگذار این مهم باشیم.
وی نکته سوم پیام ایشان را زنده و پویایی ملت ایران در چهلمین سال انقلابشان عنوان کرد و افزود: سرانجام این تحرک و نشاط و پویایی به حمد الهی تعالی و ترقی روزافزون انقلاب و نظام مقدس اسلامی در منطقه و جهان خواهد بود.
خطیب جمعه سمیرم با تقدیر از حضور مردم این شهرستان در راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن امسال، اظهار کرد: این دست حرکت ها و خروش مردم خواب دشمنان را آشفته می کند و بدانیم این راه به برکت خون شهدا روشن خواهد ماند و به سر منزل مقصود خواهد رسید.
شهرستان سمیرم در 160 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.
ت/7147 / خبرنگار: محمود افشاری- انتشار دهنده : سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.