به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه امروز تیران افزود: ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی و در عرصه های مختلف نظام همواره در صحنه بوده اند و باید مسئولان در رده های مختلف نسبت به رفع نیازها و پاسخ به دغدغه های آن ها تلاش و تدبیر کنند.
وی بیان کرد: تبعیض در حقوق و شرایط زندگی مردم در نظام اسلامی و مردم سالاری دینی غیرقابل قبول است و باید این فاصله ها و فساد که در عرصه های اقتصادی و اجتماعی کشور به وجود آمده رفع شود.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون پاسخ به نارضایتی های مردم را مهم خواند و گفت: مشکلات اقتصادی در شان و جایگاه چنین ملتی نیست و همه مسئولان فارغ از بوروکراسی اداری و با تمام توان خود برای رفع مشکلات بکوشند.
وی قاطعیت دستگاه قضایی در مقابله با فساد را خواستار شد و گفت: وجود فساد در کشور نیازمند برخورد قاطعانه دستگاه قضایی و امنیتی با سرگروه ها و فعالان تیم های فساد است تا اینکه فساد در کشور کاهش یافته و زمینه پیشرفت اقتصادی و اجتماعی بیشتری فراهم شود.
حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به وضعیت اقتصادی دولت آمریکا اشاره کرد و گفت: مشکلات بودجه دولت آمریکا و سقوط در بورس این کشور نتیجه ظلم و ستم سران این کشور به ملت های مظلوم دنیا است و این دولت ظالم در آینده سرنگون و شکست خواهد خورد.
وی ادامه داد: هیچ تعبیری بهتر و بالاتر از شیطان بزرگ برای آمریکا نیست و نیرنگ و توطئه های این دولت ظالم به دنیا اثبات شده و هر کجا فتنه ای به پاست دولت آمریکا در آن فتنه نقش دارد.
شهرستان تیران وکرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7131 / 6022 خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.