به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده روز دوشنبه در نخستین جلسه ساماندهی شرکت های وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) افزود: بخش خصوصی ثابت کرده که همیشه و در همه دوران بسیار مجهزتر، بهتر و توانمندتر از بخش دولتی عمل کرده است.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی کارخانه ها و شرکت های دولتی با توقف کار، بیکاری کارگران و حقوق معوقه مواجه شده اند، شستا می تواند به این گونه واحدها کمک کنند و آنها را سر و سامان دهد.
استاندار اصفهان افزود: دولت قبلی و فعلی با ارائه و عمل به راهکارهایی همچون تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع اقتصادی و همچنین صندوق توسعه ملی به رفع مشکلات بخش خصوصی اقدام کرده و کماکان این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی در کشور تاحدودی مناسب نیست گفت: دولت درقالب سازمان بزرگی مانند شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی بدنبال راه و شیوه ای برای رونق دادن به وضعیت اقتصادی و تولید در کشور است.
مهرعلیزاده یادآوری کرد: شستا، دولت نیست ولی به نوعی پول مردم و کارگرانی است که در واحدهای تولیدی کار می کنند.
وی خاطرنشان کرد: هم اینک برخی شرکت ها زیان ده هستند و اگر به بخش خصوصی واگذار شود به سود خواهد رسید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان نیز گفت: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) تکمیل کننده تلاش های دولت و بمنظور حضور هرچه بیشتر بخش خصوصی است.
محمد علی شجاعی افزود: این نشست بمنظور حضور افراد باتجربه در بخش اقتصاد استان صورت گرفت تا بتوان از این طریق به ساماندهی شرکت های وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی بپردازد.
نخستین جلسه معرفی برنامه ساماندهی شرکت های وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با حضور مدیرعامل این شرکت و تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان اصفهان در استانداری برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد که شرکت های علاقه مند به سرمایه گذاری در (شستا) در نشست بعدی در اتاق بازرگانی اصفهان به برنامه ها و پیشنهادهای خود در این زمینه اقدام کنند.
شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، برخاسته از رسالت عظیم صندوق تأمین‌اجتماعی درحفظ و صیانت از نیروهای مولد کشور است که در سال 65 بصورت یک شرکت سهامی خاص تأسیس شد.
ت/6994 / 6022 خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.