عباسعلی مرشدی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سال جاری 24 کمیته، برگزاری مراسم و آئین های دهه فجر96 در این شهرستان را برعهده دارند.
وی با اشاره به فعالیت سه کمیته کودک و نوجوان، فضای مجازی و نمایشگاه ها افزود: این کمیته ها برای نخستین بار در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه های دهه فجر تشکیل شده اند.
مرشدی پور نواختن زنگ انقلاب و پخش سرودهای انقلابی از بلندگوهای مساجد در نخستین روز از دهه فجر، برگزاری یادواره های شهدا، اجرای جشنواره های فرهنگی ورزشی، معرفی دستاوردهای علمی دانش آموزان، برگزاری جشنواره های غذا، اجرای دوره ها و کارگاه های آموزشی و برگزاری نمایشگاه کتاب، محصولات فرهنگی و آثار تجسمی را از مهم ترین این برنامه ها برشمرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فریدن همچنین از اجرای برنامه های متنوع در مساجد، ادارات، نهاد ها،افتتاح چندین طرح عمرانی، برگزاری نشست های بصیرت افزایی، غبار روبی، عطر افشانی گلزارهای شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و فضا سازی خیابان های شهری خبر داد.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی توسط ستاد تسهیلات فرمانداری فریدن نیز از برنامه های شاخص این ایام است که در آن دستاوردهای تولید و اشتغال و نیز ظرفیت های منطقه برای اشتغالزایی به نمایش گذاشته خواهد شد.
مرشدی پور از اجرای تئاتر ویژه حضرت زهرا (س)، محفل قرآن خواهران و برادران با حضور قاریان استانی و تعزیه ویژه شهادت حضرت زهرا (س) نیز در این دهه خبر داد و افزود: با توجه به تقارن روزهای ابتدایی دهه فجر سال جاری با ایام فاطمیه برنامه های دهه فجر باید به گونه ای باشد که حرمت این ایام حفظ شود بنابراین جشن های ویژه این ایام از روز 15 بهمن آغاز خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به صورت متمرکز در این شهرستان خبر داد و افزود: به دلیل مسائل امنیتی در روستاها راهپیمایی برگزار نمی شود.
شهرستان فریدن با جمعیت بیش از 49 هزار نفر در 140 کیلومتری غرب استان واقع است.
ت/9861/ 6022 خبرنگار: فاطمه زمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.