مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه آتش سوزی ساعت 16 و 27 دقیقه عصر امروز در هایپر مارکت واقع در خیابان ملک جنوبی اتفاق افتاد که با توجه به حساسیت موقعیت حریق بلافاصله در مرحله اول تیم های امدادی ایستگاه های شماره پنج و 9 آتش نشانی اصفهان و در مرحله دوم ایستگاه های چهار و 17 آتش نشانی اصفهان بمنظور پشتیبانی به همراه افسر کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.
محمد شریعتی افزود: این آتش سوزی در طبقه همکف ساختمان پنج طبقه این هایپرمارکت رخ داد و هر لحظه احتمال سرایت و رسیدن شعله به طبقه های بالایی ساختمان وجود داشت.
وی افزود: اما نیروهای آتش نشانی با عکس العملی سریع توانستند آتش سوزی را خاموش و از سرایت آن به سایر نقاط جلوگیری کنند.
وی ادامه داد: با توجه به مجاورت مغازه آتش گرفته با کاربری های مسکونی و احتمال دودگرفتگی طبقه های بالایی ساختمان تیم های اعزامی به 2 گروه مجزا تقسیم و همزمان با استفاده از دستگاه تنفسی و لباس مقاوم در برابر حریق اقدام به جستجو در دود در هر پنج طبقه و تیم دوم نسبت به اطفای حریق مغازه اقدام کردند.
شریعتی تصریح کرد: خوشبختانه این حریق خسارت جانی نداشت و علت بروز آن توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان در دست بررسی است.
24 ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با 624 نیروی عملیاتی و 90 نیروی ستادی در مناطق پانزده گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.
ت/7135 / 2093 ** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.