دکتر 'محمدرضا جمالی' پنجشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: آیت الله سید عزیزالله امامت به علت شکستگی ران (چهارشنبه شب) در بیمارستان بستری شد و پس از مشاوره های قلب و داخلی، امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.
وی افزود: آیت الله امامت پس از عمل جراحی در بخش مراقبت های قلبی قرار داشت و با توجه شرایط مناسب جسمی هم اکنون به بخش انتقال یافته است.
آیت الله سید عزیزالله امامت کاشانی متولد سال 1348 کاشان است که در حوزه‌های علمیه قم، مشهد مقدس، نجف اشرف، کربلای معلا و کاظمین به کسب علم و معرفت پرداخت و از محضر حدود یکصد نفر از علما و بزرگان معاصر در نجف و ایران اجازه روایت و اجتهاد دریافت کرد.
اسما الحسنی، بهداشت امامت، تذکره الشعرا، کشکول، تفسیر سوره های قدر و حمد، رسالاتی در علوم غریبه، شرح زیارت عاشورا و مقتل کربلا تنها بخشی از 40 عنوان کتاب و رساله تالیفی ارزشمند آیت الله امامت از طب سنتی و نوروز باستانی گرفته تا تفسیر و علوم غریبه است.
این عالم بزرگوار در کنار تدریس و تربیت شاگردان فراوان، با احداث بناهای خیریه، کمک به فقرا و نیازمندان، برگزاری جلسه های تفسیر قرآن و گره گشایی از امور مادی و معنوی مردم کاشان، محبوب دل های پیر و جوان این شهر است.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.