به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در فصل طلایی نیروی انتظامی قرار داریم و زمان انجام اقدامات اساسی برای برقراری نظم رسیده است، افزود: اعتماد به نیروی انتظامی افزایش یافته وخوشبختانه رفتار کارکنان نیروی انتظامی با مردم بسیار خوب است.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اجرای طرح تحرک خودرویی و موتوری پلیس اصفهان اظهار کرد: در رابطه با موتور سیکلت های توقیف شده مردم باید فکری اندیشید و کاری انجام داد.
وی با تاکید بر ضرورت برخورد با موتور سیکلت های فاقد پلاک گفت:موتورسیکلت ها باید ساماندهی و پلاک گذاری شوند تا شاهد تخلفات کمتری از سوی آن ها باشیم.
امام جمعه اصفهان افزود: بر همین اساس باید طرحی تصویب کرد تا تخلفات موتوری مشمول جریمه شده و به توقیف این وسیله منجر نشود؛ البته باید در رابطه با نوع جریمه و نحوه اخذ آن تدبیری اندیشیده شود.
وی گفت: زمانی که پلاک وجود داشته باشد، سند خرید نیز وجود دارد و تعیین مالکیت موتور سیکلت به سهولت قابل انجام است.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تشکر انتصاب سردار “مهدی معصوم بیگی” به فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: وی فردی توانا بوده و تسلط خود در مدیریت را در همین مدت انتصاب نشان داده است.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هم در این دیدار گفت: طرح های جدیدی در رابطه با توقیف موتور سیکلت ها آماده شده تا نواقص قبلی رفع شود و این وسایل نقلیه زودتر به دست صاحبان آن ها برسد.
سردار حسین اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی در مناسبت های مختلف، طرح بخشودگی جرایم خودرو و موتور سیکلت ها و رفع توقیف آن ها را اجرا می کند خاطرنشان کرد: طرح رفع مشکل پلاک همه موتورسیکلت ها در استان تهران اعلام شده که صاحبان موتور سیکلت ها برای رفع مشکل پلاک خود باید اقدام کنند و بر اساس دستور العملی که تنظیم شده این طرح به کل کشور نیز تسری خواهد یافت.
وی با بیان اینکه حفظ وضع موجود در نیروی انتظامی با ضرر همراه است، اظهار کرد: به منظور تغییر وضع موجود برنامه نیروی انتظامی، حرکت رو به رشد و پیشرفت روزانه است.
سردار اشتری با بیان اینکه استان اصفهان همیشه استانی خاص با شرایط خاص و نمونه بوده است، یادآوری کرد: از این رو انتخاب فرمانده انتظامی این استان از حساسیت زیادی برخوردار است و باید در شأن مردم این استان خدمت کرده و این انگیزه در فرماندهی انتظامی استان وجود دارد.
وی تاکید کرد: با وجود گستردگی و حساسیت کار در استان و خلاء های موجود، با روحیه جهادی همکاران، عملکرد مناسبی از آن ها ثبت شده و طبق آمارهای موجود، جرایم خشن حدود 40 درصد کاهش داشته و قتل نیز 21 درصد کمتر شده است.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نبود مدیریت مناسب بعضی از دستگاه های دیگر به نیروی انتظامی فشار وارد می کند و در مواردی مثل تجمعات کارگران بیکار شده، حقوق های معوق یا موسسات مالی، بار و وظیفه نیروی انتظامی افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه به همکاران خود نیز اعلام کردیم که صحنه را مدیریت کنند تا درگیری پیش نیاید، گفت: خوشبختانه با مدیریت هوشمندانه تا کنون مشکلی بوجود نیامده است.
سردار اشتری تصریح کرد: سال گذشته هم تجمعات بسیاری صورت گرفت که با مدیریت کارکنان نیروی انتظامی، هیچ مشکلی در این تجمعات ایجاد نشد.
7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.