به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز شنبه به نقل از سردار ' مهدی معصوم بیگی ' فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: این طرح به یاد کسانی که جان خود را برای سرافرازی این مرز و بوم و دفاع از ارزش ها و امنیت کشور فدا کردند، طراحی و عملیاتی می شود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فرزندان شهدا بی شک فرشته های آسمانی هستند که خداوند آنان را بصورت امانت در اختیار ما قرار داده است و ما وظیفه داریم که تمام توان خود را برای خدمتگزاری به این عزیزان به کار بندیم.
وی با بیان اینکه فرزندان شهدا همگی در درس های خود شاگرد اول هستند افزود: ان شاء الله این عزیزان آینده سازان خوبی برای کشور خواهند بود و به شایستگی تمام، جای پدران خود را پر می کنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان افزود: هرچند که پدران این عزیزان در قید حیات نیستند و در جوار حضرت حق زنده و جاوید هستند اما وظیفه ما است که در خدمت خانواده ها و بویژه فرزندان آنها باشیم.
در طرح فرهنگی 'یادی از یاران' که توسط اداره ایثارگران فرماندهی انتظامی استان اجرا می شود، فرزندان شهدا، جانبازان شهید، کارکنان متوفی نیروی انتظامی و فرزندان شهدای مدافع حرم استان از اماکن دیدنی و تفریحی بازدید و هدایایی را از فرمانده انتظامی استان دریافت کی کنند.
نیروی انتظامی استان اصفهان بیش از یکهزار و 200 شهید به نظام تقدیم کرده است.
استان اصفهان در عرصه شهادت و ایثارگری بیش از 23 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.