به گزارش ایرنا، چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان از صبح دیروز (پنج شنبه) در سالن 6 هزار نفری 25 آبان شهر اصفهان آغاز شده است و امروز با مشخص شدن تیم های برتر به پایان می رسد.
**با اینکه این مسابقات رایگان اعلام شده بود، در روز دوم رقابت ها نیزهمانند روز اول استقبال چندانی ازسوی تماشاگران اصفهانی مشاهده نشد و حدود 300 نفر در سالن حضور داشتند.
** برای مسابقات فینال و رده بندی کم کم به تعداد تماشاگران اضافه می شد و تماشاگران بختیاری سینا صنعت ایذه این تیم را به شدت تشویق می کردند.
** وضعیت اینترنت در جایگاه خبرنگاران مناسب نیست و مخابره اخبار با مشکلاتی روبرو است.
**این مسابقات از شبکه سه سیما، رادیو ورزش و توسط خبرگزاری ها و سایر رسانه ها به طور مستقیم پوشش داده می شود.
**جایگاه خبرنگاران ، میهمانان ویژه و پیشکسوتان در یک مکان نزدیک به هم برنامه ریزی شده بود و ارتباط و مصاحبه به خوبی انجام می شد.

** دو تشک A , C به درخواست مسؤولان این مسابقات جمع آوری شد و مسابقات فینال و رده بندی تنها بر روی یک تشک B برگزار می شود.
**عکاسان خبری زیادی از رسانه های کشور این دیدار را به تصویر کشیدند و برای آنها نیز جایگاه وِیژه تعبیه شده بود.
دیدار نیمه نهایی این رقابت ها صبح امروز برگزار شد که سینا صنعت ایذه با نتیجه 7 بر 3 از سد تیم گئورگین کلاب گرجستان گذشت و بیمه رازی اصفهان نیز با نتیجه 8 بر 2 بیوک شهیر ترکیه را شکست داد.
بدین ترتیب از ساعت 14:30 امروز دیدار فینال تمام ایرانی جام باشگاه های جهان بین تیم های سیناصنعت ایذه و بیمه رازی اصفهان برگزار می شود.
تیم های گئورگین کلاب گرجستان و بیوک شهیر ترکیه نیز ساعت 13 دیدا رده بندی را برگزار می کنند.
**تیم سینا صنعت ایذه در سومین دوره این رقابت ها که سال 2016 در مجارستان برگزار شد، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و بیمه رازی نیز در دوره اول و دوم این پیکارها قهرمان شده بود.
چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان از صبح روز گذشته( پنج شنبه) با حضور 10 تیم خارجی و سه تیم داخلی در سالن 6 هزار نفری 25 آبان شهر اصفهان آغاز شده و امروز (جمعه) با مشخص شدن تیم های برتر به پایان می رسد.
گ/8114/ 6022 خبرنگار: امیرحسین اکبری - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.