دکتر غفور راستین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با 137 پایگاه شامل 68 پایگاه شهری، 68 جاده‌ای و یک پایگاه هوایی، 2 دستگاه خودروی اتوبوس آمبولانس، 15 اتاق فرمان، یک واحد فرماندهی عملیات و حدود 850 نیروی انسانی فوریت‌های پزشکی به صورت مستقیم در این طرح حاضر شده است.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین با معاونت درمان و 56 بیمارستان خصوصی، دولتی و خیریه‌ای استان اصفهان، هماهنگی‌های لازم برای پذیرش سریع بیماران و مصدومان در این طرح انجام شده است.
راستین با اشاره به تجهیز آمبولانس‌ها و پایگاه‌های اورژانس 115 به امکانات زمستانی گفت: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا در صورت لزوم مانند مواقع برف و بوران، پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی به عنوان مکانی برای اسکان اضطراری در راه ماندگان و مصدومان استفاده شود.
وی یادآوری کرد: در شرایط خاص، با توجه به فراخوان پلیس یا هماهنگی واحد فرماندهی عملیات فوریت‌های پزشکی (EOC)، استقرار واحد امدادی را در کنار جاده‌ خواهیم داشت.
در این طرح تا سه ماه آتی تمامی واحدهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی در ایام زمستان به صورت 24 ساعته و ویژه برای ارائه خدمات به مصدومان و بیماران در آماده باش هستند.
ت/7135 / 6022 خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون- انتشار دهنده: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.