به گزارش ایرنا، امیر قلعه‌نویی شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی دو برصفر ذوب آهن اصفهان مقابل نفت تهران در ورزشگاه نقش جهان در نشست خبری افزود: اگر ذوب‌آهن تقویت و ترمیم نشود در نیم‌فصل دوم بیشتر به مشکل می‌خوریم به همین خاطر از برخی بازیکنان ذوب‌آهن حلالیت می‌طلبم، شاید در نیم‌فصل برخی از آنها از تیم جدا شوند.
وی گفت: تیم ذوب آهن در هفته های گذشته خوب بازی می‌کرد ولی نتیجه نمی‌گرفت و خوشبختانه در بازی امروز هر سه امتیاز کامل را کسب کردیم.
سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: نظر من اگر کی‌روش سرمربی تیم ملی این بازی را ببیند میلاد فراهانی دروازه بان نفت تهران را به تیم ملی دعوت می کند.
قلعه نویی اضافه کرد: تیم نفت تهران با وجود شرایط و مشکلاتی که دارد، بازی خوبی انجام داد و برای ما نیز این سه امتیاز اهمیت داشت.
وی با بیان اینکه به هدفی که داشتیم نرسیدیم گفت: بطور قطع سه بازیکن از ما جدا می شوند و از دو بازیکن دیگر گله داریم ولی در نیم فصل تیم با ترمیم تیم 9 بازی خانگی که خواهیم داشت می‌توانیم بهتر عمل کنیم و نتایج خوبی را کسب نماییم.
سرمربی ذوب آهن با قدردانی از حمایت مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن، تصریح کرد: به هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن هم می‌گویم که اگر تیم تقویت نشود به مشکل می‌خوریم.
وی با اشاره به جدایی سه بازیکن ذوب‌آهن گفت: جدایی یکی از این بازیکنان حتمی است و دو بازیکن دیگر در حال رایزنی هستند که اگر رفتند برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم ولی اگر در ذوب‌آهن ماندنی شدند باید تمرکز بیشتری داشته باشند .
به گزارش ایرنا، ذوب آهن اصفهان با پیروزی در این دیدار 19 امتیازی شده و بصورت موقت در رده نهم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت .
نفت تهران نیز با 13 امتیاز همچنان دررده چهاردهم جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند.
ت/8114/خبرنگار: اکبری** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.