حیدرعلی عابدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این گروه تروریستی ماهیت صهیونیستی داردو برای تخریب اسلام و مسلمانان بسیار تلاش کرد اما در نهایت سرنگون شد.
وی اضافه کرد: بسیاری از جوامع اروپایی با وجدان و رهروان ادیان الهی در نهایت بیدار شدند و دریافتند که موضع گیری برابر اسلام و مسلمانان صحیح نیست، زیرا مسلمانان مبارزان اصلی با داعش بودند و بالاخره این گروه تندرو به دست خود مسلمانان نابود شدند.
عابدی خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین توصیه های انبیای الهی به مردم، حفظ وحدت و دوری از تفرقه بوده و این موضوع از جانب پیامبر اعظم(ص) و امامان معصوم نیز همواره مورد تاکید قرار می گرفته است.
وی ادامه داد: ایجاد تفرقه بین مسلمانان از جمله دسیسه های شیطان بود و بسیاری نیز با او همراه و همگام می شوند و زمینه بروز توطئه ها را فراهم می کنند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت بین مسلمانان و تعامل بیشتر کشورهای اسلامی با یکدیگر از بروز گروه های مشابه داعش جلوگیری می کند.
عابدی تصریح کرد: نقش ایران در نابودی داعش بسیار پررنگ بود و مجاهدت ها و شجاعت مبارزان ایرانی به ویژه سردار سلیمانی باعث شد که این گروه نتواند به مقاصد خود دست یابد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت های صهیونیست ها و عربستان از داعش اظهارکرد: سعودی ها سیاست مقابله با کشورهای عربی ضعیف را همچنان پیگیری می کنند، برای مثال ملت مظلوم یمن شرایط نامناسبی دارد و بیشترین ضربه را از عربستان می خورد.
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس روز سه شنبه گذشته با ارسال نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی پایان داعش را اعلام و این پیروزی را تبریک گفت.
رسانه های مطرح جهان تنها لحظاتی پس از اعلام خبر شکست داعش در سوریه و عراق از سوی ایران و انتشار متن پیام های تبریک حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی و سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به آیت الله خامنه ای رهبر معظم کشورمان به بازتاب گسترده این امر مهم پرداختند.
ت / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.