به گزارش ایرنا، سرهنگ علی پور کاوه روز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در نشست با خبرنگاران افزود: مردم در این مدت 77 هزار تماس تلفنی با پلیس 110 برقرار کردند در حالی که این رقم در مدت مشابه پارسال 57 هزار تماس بود.
وی با بیان اینکه 72 درصد از این تماس ها به عملیات و حضور پلیس در محل منجر شده است، افزود: 11 درصد از این تماس ها در امور مشاوره ای بوده است.
فرمانده انتظامی کاشان، بیشترین تماس ها با پلیس 110 را به ترتیب مربوط به اختلاف های خانوادگی و ملکی، تخلف های راهنمایی و رانندگی، نزاع، وقوع سرقت و مفاسد اعلام کرد.
وی گفت: 60 درصد از سرقت های انجام شده در 6 ماه نخست امسال منجر به کشف و شناسایی و دستگیری سارقان شده است.
رئیس پلیس کاشان تصریح کرد: در این مدت، سرقت های به عنف، مغازه، مکان های دولتی، جیب بری و محموله در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 38، 19، 28، 67 و 90 درصد کاهش داشته است.
وی همچنین یادآور شد: با تلاش کارکنان کلانتری های شهرستان کاشان 75 درصد از پرونده های قضایی نزاع و درگیری منجر به رضایت طرفین شده است.
سرهنگ پورکاوه از افزایش 3 درصدی کشفیات مواد مخدر در 6 ماه اول امسال در قیاس با مدت مشابه سال قبل در شهرستان کاشان نیز خبر داد و گفت: با تلاش ماموران انتظامی 436 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 73 نفر توزیع کننده، 119 نفر قاچاقچی و 442 نفر خُرده فروش نیز شناسایی و دستگیر شدند.
14 تا 20 مهر، هفته بزرگداشت نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
6136/6027 * خبرنگار: یوسف صائب* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.