به گزارش ایرنا، دکتر غلامحسین سلیمانی نسب روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه دولت کمک خود را برای ساخت فازجدید این بیمارستان پرداخت کرده است افزود: براساس تعهدی که انجام گرفته مقرر شده که 50 میلیارد ریال ازمبلغ تکمیل این بخش از بیمارستان توسط دولت و 50 میلیارد ریال دیگر با کمک خیران شهرستان تامین شود که دولت 100درصد به تعهد خود عمل کرده اما کمک خیران تاکنون زیر 10 میلیارد ریال بوده است.
مدیر بیمارستان شهید محمد منتظری نیزگفت: ماهیانه بیش از پنج هزار نفر به اورژانس این بیمارستان مراجعه می کنند.
رضا کریمی افزود: بیش از65 درصد پروژه بیمارستان تکمیل شده و اگرخیران شهرستان به تعهد خودعمل کنند با تکمیل و افتتاح این پروژه وضعیت اورژانس و بیمارستان ارتقا پیدا می کند.
وی خاطرنشان کرد: فاز جدید بیمارستان محمد منتظری نجف آباد در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع و زیر بنای 10 هزار مترمربع و در چهارطبقه در حال احداث است.
وی افزود: این طرح شامل پارکینگ، اورژانس، کلنیک فوق تخصصی با 40 مطب، بخش های فیزیوتراپی، دندان پزشکی تخصصی، کلونوسکوپی، آندوسکوپی و بخش فوق تخصصی جراحی قلب، آنژیو گرافی، دو اطاق عمل جراحی قلب و آی سی یو جراحی قلب و بخش سی سی یو است.
وی افزود: اگرخیران به تعهدات خود در تکمیل بیمارستان عمل کنند دولت درخصوص تاسیسات مورد نیاز این بیمارستان که بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد بطور کامل تخصیص خواهد داد.
شهرستان نجف آباد با وسعت 285 کیلومتر مربع و 330 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت/غ.ک/6994 تنظیم کننده:آرزو فلاح - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.