به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا صادقی روز یکشنبه در حاشیه آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این اموال شامل خانه و زمین زراعی است که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راه امام حسین (ع) وقف شده است.
وی همچنین افزود: در ماه محرم امسال سوگواره یاس امام حسین (ع) و بصیرت عاشورایی با حضور خطیبان، مداحان و روضه خوانان شهرستانی، استانی و کشوری در 350 امامزاده استان اصفهان برگزار می شود.
به گفته وی این سوگواره همزمان با آئین سنتی مذهبی قالیشویان در دومین جمعه مهر ماه در مشهد اردهال کاشان و سومین جمعه مهر ماه (جمعه نشلجی ها)در روستای نشلج کاشان همزمان برگزار خواهد شد.
وی همچنین از سنددار کردن هزار رقبه تا پایان سال جاری در شهرستان کاشان خبر داد و تصریح کرد: سند دار کردن کار آسانی نیست و نیاز به یک مدیریت جهادی دارد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان همکاری اداره ثبت اسناد و املاک کاشان برای صدور هزار سند تک برگی جهت موقوفات و امامزادگان را خواستارشد و افزود: در سال های آینده تمام موقوفات سنددار می شود.
وی همچنین از 74 وقف جدید در سال جاری در استان اصفهان خبر داد و گفت: چهار وقف آن به ارزش 15 میلیون ریال مربوط به شهرستان کاشان است.
در این آئین سیروس افضلی و محمد تکبیرگو به ترتیب به عنوان رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان کاشان معرفی شدند.
6136 / 6022 خبرنگار: یوسف صائب - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.