مرتضی فولادی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این اعتبار در سالجاری و برای حوزه راه و جاده شهرستان پیش بینی شده که تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت است.
وی بیان کرد: تکمیل پل های زیر گذر، آسفالت جاده های اصلی ونگهداری وعملیات جاده ها و همچنین تکمیل و تجهیز اداره راهداری و حمل و نقل از محل این اعتبار انجام می شود که بخش نگهداری و عملیات جاده ها در حوزه راهداری و حمل و نقل انجام می شود.
رئیس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون افزود: رفع نقاط پرحادثه شهرستان از اولویت های مهم حوزه راهداری و راه و شهرسازی است که در خصوص جاده تیران به سامان حد فاصل رضوانشهر تامین اعتبار آن از محل ارزش افزوده زمین های شهرک صنعتی کیلومتر 2 تیران به سامان تامین می شود و در بخش جاده تیران به داران از اعتبارات دولتی برای رفع مشکل فنی اقدام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه احیا بافت فرسوده نیز در حوزه فعالیت شهرسازی است، خاطرنشان کرد: شهرداری هایی که در ارائه تسهیلات و پروانه ساختمانی رایگان همکاری داشته باشند مورد حمایت وزارت راه و شهرسازی قرار می گیرند و به اندازه صدور پروانه های ساختمانی رایگان برای بافت فرسوده، اعتبار دولتی دریافت می کنند.
فولادی یادآوری کرد: در سال های اخیر همکاری شهرداری تیران در صدور پروانه با تسهیلات برای بافت فرسوده مناسب نبود که نیاز به همکاری بیشتر مدیریت شهری در این خصوص است.
جاده تیران به سامان به طول حدود 20 کیلومتر به دلیل عرض کم جاده به یک نقطه حادثه خیز تبدیل شده بود که در 2 سال اخیر تعریض این جاده صورت گرفته و تنها مسیر 2 کیلومتری میدان ولایت تیران تا سه راهی رضوانشهر هنوز تعریض نشده است.
شهرستان تیران وکرون دارای 150 کیلومتر بزرگراه، 53 کیلومتر راه اصلی و153 کیلومتر راه روستایی است.
شهرستان تیران و کَروَن با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری اصفهان قرار دارد.
7131 / 6022 خبرنگار: اکبر مهدیزاده - انتشاردهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.