حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بنا بود از امروز بازدیدهای خود را در راستای گزارش پنجم و ششم وزارت امور خارجه در مورد برجام آغاز کنند ولی به دلیل تقارن با جلسه علنی مجلس به روزهای آینده موکول شد.
وی افزود: قرار است اعضای کمیسیون از تاسیسات هسته ای کرج که در بعد کشاورزی و پزشکی فعال است، ucf اصفهان، ساغند یزد و ذخایر معدن و مخازن اورانیوم بندرعباس بازدید کنند.
وی یادآور شد: زمان بازدید ما به درخواست نمایندگان بستگی دارد اگر نمایندگان بخواهند می توان در دو هفته تعطیلات تابستانی مجلس این بازدیدها را انجام داد ولی اگر آنان بخواهند که این بازدیدها در هفته های جلسات کاری مجلس انجام شود، این بازدید ها را به آن زمان موکول می کنیم.
نماینده مردم قم در مجلس گفت: بررسی گزارش پنجم و ششم وزارت امور خارجه در مورد برجام در کمیته هسته ای مجلس آغاز شده ولی هنوز این گزارش در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی نشده است.
وی تصریح کرد: در این راستا فعلا اعضای کمیته هسته ای در حال بررسی این موضوع در این کمیته هستند و هنوز از مسوولان وزارت امور خارجه در جلسات ما حضور نیافته اند.
سیام**9121 / 2093 ** خبرنگار: سمیه لاری ** انتشار: کتایون لامع زاده ** بازنشر: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.