*** پانزدهمین کنگره ملی علوم خاک ایران با همکاری انجمن علوم خاک ایران، در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.
به گفته دبیر پانزدهمین کنگره ملی علوم خاک ایران؛ این کنگره با هدف ارتقای سطح علمی پژوهشگران، بررسی مشکل های خاک کشور و ارائه راهکارهای اجرایی برای رفع آنها و ارائه فناوری های نوین خاک شناسی به مدت سه روز از ششم تا هشتم شهریورماه سالجاری برگزار می شود.

*** جشنواره عمران سلامت اصفهان در مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برپا می‌شود.
به گفته رئیس جشنواره عمران سلامت اصفهان؛ این جشنواره با هدف معرفی فعالیت ها و دستاوردهای عمرانی در حوزه بهداشت و درمان استان اصفهان در دولت یازدهم و طرح تحول نظام سلامت به مدت سه روز برگزار می شود.
تیر ماه امسال جشنواره عمران سلامت به صورت سراسری در تهران و پس از آنها به صورت استانی در برخی استان ها مانند البرز و آذربایجان شرقی برگزار شد، شهریور ماه نیز در اصفهان برگزار می شود.

*** چهارمین نمایشگاه 'ایران نوشت' (عرضه نوشت افزار ایرانی اسلامی ) همراه با رونمایی از محصولات جدید با شعار «بچه‌های ایرانی، قهرمان‌های ایرانی» افتتاح و همزمان با سایر استان‌ها در خیمه عاشقان ثارالله اصفهان برگزار می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.