به گزارش ایرنا، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان روز دوشنبه اعلام کرد: استاندار اصفهان در این دیدار آخرین وضعیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی استان را تشریح کرد.
استاندار اصفهان با تشریح عملکرد استان در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در اصفهان گفت: انتخابات 29 اردیبهشت ماه در استان اصفهان بطور کاملا موفق، باشکوه، با ابهت و شایسته برگزار شد.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز در این دیدار از تلاش های استاندار اصفهان در راستای بستر سازی و فراهم آوردن شرایط و زمینه برای برگزاری هر چه بهتر، شایسته و اجرای سالم و با ابهت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان تقدیر کرد.
انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان روز 29 اردیبهشت امسال همزمان با سراسر کشور در سه هزار و 245 شعبه اخذ رای برگزار شد.
از این تعداد، 2 هزار و 145 شعبه در شهرها، یک هزار و 59 شعبه در روستاها و 42 شعبه در مناطق عشایری استان اصفهان ایجاد شده بود.
2 هزار و 892 شعبه بصورت ثابت و 288 شعبه بصورت سیار آرای مردم را جمع آوری کردند.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.