به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری مبارکه، علی اصغر ذاکری روز دوشنبه در جلسه کمیته حمل و نقل کالای این شهرستان با بیان اینکه سیستم اعلام بار در کل کشور بصورت آنلاین انجام می شود، افزود: بارگیری آنلاین به مدت 6 ماه انجام و در این مدت نواقص و موانع موجود بررسی می شود.
وی گفت: اداره حمل و نقل مبارکه در صورت بروز مشکل، باید اقدام به رفع آن کند.
ذاکری با اشاره به درخواست رانندگان در باره تفکیک نوبت دهی و پارکینگ افزود: بر اساس توافق انجام شده، باید در اولین فرصت سامانه نوبت دهی و پارکینگ تفکیک شود و رانندگان فقط در صورت تمایل می توانند از خدمات پارکینگ استفاده کنند.
فرماندار مبارکه با بیان اینکه برای رفع مشکلات موجود همکاری رانندگان نیز لازم است، گفت: کلیه نواقص موجود در پارکینگ پایانه باربری شهرستان تا یک ماه آینده برطرف و پارکینگ به سامانه امنیتی از جمله دوربین مداربسته و فنس کشی مجهز خواهد شد.
وی گفت: منافع رانندگان هم در کلیه مصوبات در نظر گرفته شده است و درصورتی که مصوبات بصورت دقیق اجرا شود اکثر مشکلات حوزه حمل و نقل و سالن اعلام بار حل خواهد شد.
جلسه کمیته حمل و نقل کالای شهرستان مبارکه با حضور معاون اداره کل حمل نقل استان اصفهان برگزار شد.
شهرستان مبارکه رتبه دوم حمل و نقل کالا را در کشور به خود اختصاص داده است.
شهرستان مبارکه با توجه به نزدیکی به صنایع و کارخانجات بزرگی همچون فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان از نظر حمل و نقل کالا و بار از جایگاه ویژه ای در استان اصفهان برخوردار است.
در این شهرستان بیش از 450 واحد صنعتی وجود دارد که از مهمترین آنها می‌توان از مجتمع فولاد مبارکه، ذوب آهن، سیمان سپاهان دیزیچه، پلی‌اکریل، قند نقش جهان و چینی زرین ایران نام برد.
شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
ت 7150 /6027
خبرنگار: علی نعمانی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.