به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه تعیین سرمایه گذار برای قطعه سوم کنارگذر شرق اصفهان، اظهار کرد: پروژه کنارگذر شرق اصفهان پس از گذشت چندین سال از زمان اجرای آن و با پیگیری های چند ساله مدیریت استان، در مرحله اجرا قرار گرفت.
وی با بیان اینکه قطعه های اول و دوم این پروژه تعیین تکلیف شده است و قطعه اول بزودی به بهره برداری خواهد رسید، افزود: قطعه سوم مجوز لازم را از دولت دریافت کرده و تفاهم نامه آن با شرکت همیاری شهرداریها و دهیاریهای استان اصفهان برای پیمانکاری این پروژه انجام شده است.
زرگرپور با بیان اینکه موقعیت این پروژه و عبور از کنار شهر بهارستان و اتصال به جاده شیراز ، موقعیت مناسبی را فراهم کرده است گفت: ظرفیت های سازمان همیاری ها هم اکنون برای همه مشخص شده و می تواند این توانمندی را در پروژه سوم نیز بکار گیرد.
وی با بیان اینکه قطعه سوم کنارگذر شرق اصفهان به طول28 کیلومتر از کنار باغ رضوان شروع و تا گردنه لاشتر بعد از بهارستان پایان می یابد افزود: با اجرای این پروژه کل کنار گذر شرق اصفهان تعیین تکلیف شده چشم انداز مطلوبی پیدا خواهد کرد و نتایج مطلوب آن برای استان و کشور مشهود خواهد بود.
زرگرپور کاهش طول مسیر و زمان سفر در مسیر ترانزیت شمال- جنوب، کاهش تردد ماشین آلات سنگین به منطقه شهری اصفهان، کاهش خطرات جاده ای و تلفات و خسارات، کاهش مصرف سوخت را از مزایای این پروژه خواند و افزود: این پروژه سرمایه گذاری و درآمد پایدار و امکان بهره برداری از کاربری های جانبی را فراهم می آورد.
وی با اشاره به سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی در این پروژه، اظهارکرد :مصرف این سرمایه در راه حل مشکلات استان کار خوب و مطلوبی است و نتایج آن در آینده خود را نشان خواهد داد.
استاندار اصفهان در ادامه بر تعیین تکلیف یک هزار و 600 لیتر پساب توسط سازمان همیاری ها براساس قرارداد سال های گذشته تاکید کرد وگفت: باید این موضوع در یک دوره مشخص و محدود پیگیری و به نتیجه برسد.
پروژه کنارگذر شرق اصفهان بطول 93 کیلومتر از آزادراه اصفهان – کاشان شروع و به پلیس راه مبارکه ختم می شود.
قطعه اول این پروژه از آزادراه اصفهان – کاشان تا جاده اردستان – اصفهان بطول 30 کیلومتر، قطعه دوم از کیلومتر 30 تا بزرگراه اصفهان – نایین بطول 33 کیلومتر و قطعه سوم از کیلومتر 63 تا بزرگراه اصفهان – شیراز بطول 30 کیلومتر انجام خواهد شد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.