الف: اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** *** طرح جنجالی دانشجوی لهستانی برای حل معضل زاینده رود از خبرهای مورد توجه شبکه های اجتماعی بود. به گزارش برخی منابع خبری، یک دانشجوی کارشناسی ارشد لهستان در پایان نامه خود به موضوع خشک‌شدن زاینده‌رود پرداخته و پروژه‌ای با نام «بستر رود – ساخت ابرسازه در بستر رودخانه خشک‌شده زاینده‌رود ایران» ارایه داده است. این معمار جوان، ساخت ابرسازه‌ای بزرگ به طول ۶ کیلومتر بر بستر رودخانه خشک شده زاینده رود را راهی مناسب برای ایجاد یک محیط زیست پایدار در اکوسیستمی مشابه رودخانه می‌داند.
این خبر 2 سال گذشته نیز منتشر شده بود.
*** برخورد پراید با اسب در مبارکه نیز دیگر خبر محلی مورد توجه بود. برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک راس اسب شامگاه چهارشنبه در جاده صنایع هفتم تیر شهرستان مبارکه موجب مرگ اسب و مصدوم شدن سه سرنشین خودرو شد. ب: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** سفر قربانی اسیدپاشی در اصفهان به امریکا برای عمل جراحی چشم از جمله اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی بود. سهیلا جورکش، قربانی اسیدپاشی اصفهان روز جمعه برای انجام یک عمل جراحی هفت ساعته که برای اولین بار در دنیا صورت می‌گیرد در بوستون امریکا به اتاق عمل می‌رود تا بتواند بینایی‌اش را به دست بیاورد.
*** پیاده شدن مسافران از یک اتوبوس به دلیل شرایط نابسامان آن نیز دیگر خبر مورد توجه بود. به گزارش برخی منابع خبری، مسافرانی که از سفر عتبات برمی گشتند به دلیل شرایط نابسامان اتوبوس و گرمای زیاد در مسیر برگشت در اندیمشک از اتوبوس پیاده شدند.
*** آغاز ثبت نام مدارس نیز از اخبار سراسری مورد توجه بود. ثبت نام دانش آموزان از هفتم تیرماه آغاز شد. به گفته برخی منابع خبری، طبق تقویم اموزش و پرورش ثبت نام باید اول تیر آغاز می شد اما به علت تلاقی با تعطیلات عید فطر بطور عملی از هفتم تیر آغاز شد. ثبت نام در مدارس روزهای دوشنبه و چهارشنبه انجام می شود.
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
گ/110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.