به گزارش روز شنبه ایرنا، صادق صالحی در ضیافت افطار اهالی فرهنگ و هنر شهرستان تیران و کرون افزود برپایی یک غرفه در هایپر مارکت یا مجتمع های تجاری شهرستان در معرفی و عرضه تولیدات هنری هنرمندان شهرستان و حمایت از فعالیت های تولیدی آن ها لازم و ضروری است و این موضوع به رونق تولیدات هنری می انجامد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون تاکید کرد: یکی از جنبه های حمایت از هنرمندان خرید از تولیدات هنری آن ها برای فعالیت های فرهنگی و مواردی از این قبیل است که با حمایت مسئولان و شهروندان باید این کار انجام شود.
وی بر اتحاد و همدلی بین هنرمندان تاکید کرد و افزود: خانه هنرمندان لازم است محور و محل اتحاد و همبستگی هنرمندان باشد و نباید بین رشته های هنری فاصله ای ایجاد شود زیرا این فاصله مانع از رشد هنر در شهرستان خواهد شد و بر این اساس باید هنرمندان شهرستان در کنار همدیگر زمینه ساز گسترش بیش از بیش هنر بشوند.
وی یادآوری کرد: شهرستان تیران و کرون دارای استعدادهای برتر هنری و دارای افرادی با مدارک بالای هنری است که باید از این افراد برای فعالیت های فرهنگی و هنری استفاده کرد.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
100 نفرعضو خانه هنرمندان شهرستان هستند و در قالب پنج انجمن های تئاتر، تعزیه، موسیقی، شعر و ادب، سه موسسه فرهنگی هنری و 54 کانون فرهنگی هنری مسجد در این شهرستان فعالیت می کنند.
7131/ 6022 خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.