مدیرعامل فولاد مبارکه گفت : گفت: یکی دیگر از افتخارات فولاد مبارکه این است که در کنار فعالیت اقتصادی خود، دغدغۀ مسائل اجتماعی جامعه را نیز دارد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، بهرام سبحانی افزود: چهارمین جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، به لطف خداوند و با همت همۀ شرکای تجاری کسب و کار فولاد مبارکه برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در سه جشن گلریزان سالهای قبل فولاد مبارکه، بیش از یک هزار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند، افزود: هیچ لذتی بالاترازاین نیست که انسان توفیق و لیاقت خدمت به همنوع خود را داشته باشد.
سبحانی با بیان اینکه همۀ ما در زندگی شخصی و همچنین در محیط کار خود با حوادث زیادی سرو کار داشته و داریم؛ افزود: یکی از دلایل حادث نشدن همۀ این اتفاق های ناگوار، انفاق بخشی از مال در راه خداوند است.
وی حضور مدیران عامل و شرکای تجاری کسب و کار فولاد مبارکه را در جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد افتخار بزرگی برای فولاد مبارکه دانست و تصریح کرد:زندانی شدن یک شخص در اثر جرمی غیرعمد، فقط زندانی شدن خود آن شخص نیست؛ بلکه بروز این مشکل منجر به گرفتاری یک خانواده و چه بسا یک فامیل می شود.
مدیرعامل فولاد مبارکه گفت:با زندانی شدن یک فرد، بیشترین آسیب را افراد خانواده و اطرافیان او متحمل می شوند.
وی افزود:وقتی هزار زندانی آزاد می شوند به واقع هزار خانواده آزاد شده اند، و آزادی یک هزار نفر زندانی به معنی آزادی چهار تا پنج هزار نفر از افراد این جامعه است.
رئیس ستاد دیۀ کل کشور هم در این جشن گلریزان گفت: فولاد مبارکه از نظر اقتصادی و اجتماعی برای کشور برکات زیادی به همراه دارد.
سید اسدالله جولایی با بیان اینکه گلریزان فولاد مبارکه همانند عملکرد اقتصادی این شرکت، از جنس خودش است؛ افزود: این چهارمین سال است که فولاد مبارکه با برپایی جشن گلریزان آستین همت بالا زده است تا بخش دیگری از زندانیان جرائم غیرعمد را آزاد کند.
وی گفت: امسال بیش از 290 جشن گلریزان در کشور برگزار می شود که یکی از آنها جشن گلریزان فولاد مبارکه در اصفهان است.
وی افزود: استان اصفهان به برکت وجود شرکت فولاد مبارکه، در برپایی جشن گلریزان رتبۀ نخست را دارد.
رئیس ستاد دیۀ کل کشور گفت: باید عملکرد خوب مردم استان اصفهان و به ویژه شرکت فولاد مبارکه را به همه مردم ایران اطلاع رسانی کنیم و شرایطی فراهم کنیم که سایر شرکتها و سازمانها نیز از فولاد مبارکه الگوبرداری کنند تا فرهنگ کمک به همنوع به شکل جدی تری در جامعه نهادینه شود.
وی با بیان اینکه گلریزان های فولاد مبارکه هزار انسان را از بند آزاد کرده است گفت: مشارکت در گلریزان ها، چیزی غیر از انفاق در راه خداوند و گروگذاشتن آبرو نیست؛ بنابراین تلاش کنیم با انفاق بخشی از مال خود به داشتن جامعه ای سالم و به دور از هرگونه آسیب های اجتماعی کمک کنیم.
رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنای ستاد دیۀ اصفهان هم در این مراسم گفت: فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین خیر استان اصفهان کمک های ارزشمندی کرده است.
احمد خسروی وفا با قدردانی از فولاد مبارکه برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد گفت: فولاد مبارکه با این اقدام خود حرکت شایسته ای برای ساماندهی خانواده های آسیب دیده انجام می دهد.
وی افزود:بیش از 400 مجموعۀ خیریه در استان اصفهان وجود دارد و فولاد مبارکه به عنوان یکی از بزرگترین خیّرین این استان محسوب می شود.
خسروی وفا تصریح کرد: در سال گذشته 26.5 میلیارد تومان، توسط هیات های سازش تحت نظر دستگاه قضایی استان رضایت گرفته شده است.
وی افزود: هم اکنون 850 نفر زندانی با شاکیان ذیحق در استان اصفهان وجود دارد
چهارمین جشن گلریزان شرکای تجاری کسب و کار فولاد مبارکه، ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، به میزبانی این شرکت در مجموعۀ فرهنگی - ورزشی فردوس برگزار شد و طی آن با حضور حدود یکصد شرکت از شرکای تجاری کسب و کار فولاد مبارکه، مبلغی نزدیک به 20 میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد.
فولاد مبارکه بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه است.
این مجتمع فولادی با سهم بیش از 50 درصدی در تولید فولاد کشور دارای ارزش فعلی 200 هزار میلیارد ریال است.
شرکت فولاد مبارکه با داشتن حدود 12 میلیون تُن ظرفیت آهن اسفنجی بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان محسوب می شود.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده :عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.