به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله عبدالنبی نمازی، وی در پیامی اظهار کرده است: در پی ترقه‌ بازی‌ داعش این گروه منحرف و پرورش ‌یافته دست استکبار به سرکردگی آمریکا و پشتیبانی آل سعود در تهران، به ‌تلافی آن حرکت شوم، شاهد بمباران داعش و تجهیزات و امکانات این دشمنان انسانیت در «دیرالزور» سوریه توسط موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم.
وی در این پیام تاکید کرده است: آفرین بر این اقتدار، آفرین بر فرزندان انقلابی و امنیتی ایران که در هر فرصت ممکن و تحت رهبری‌ های فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ‌ای در میدان های مبارزه با دشمن درخشیده و با مجاهدت‌ ها و رشادت ‌های خود دشمنان اسلام و قرآن و جمهوری اسلامی را به شکست و یاس و نا امیدی وادار کردند.
عضو مجلس خبرگان رهبری هم چنین در این پیام تصریح کرد: این اقدام سپاه، موجب شادی قلب امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، امت سرفراز و سربلندی ایران اسلامی شد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدام های 17 خرداد امسال گروه تفکیری تروریستی داعش در حرم مطهر امام راحل و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، اوایل هفته جاری 6 فروند موشک به مواضع تروریست ‌ها در دیرالزور سوریه شلیک کرد.
این موشک‌ ها از آسمان عراق عبور و به هدف های تعیین شده اصابت کردند.
7408/6136 * تنظیم کننده: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.