به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته اردستان افزود: آن امام اجازه نمی دادند به بیت المال دست اندازی شود حال چه می شود که بعضی ها اموال اداری را از آن خود دانسته به آن دست اندازی می کنند.
وی با اشاره به 7 تیر و هفته قوه قضائیه خاطرنشان کرد: قضات مواظب باشند احکام قضایی را محکم و با عدالت صادر کنند.
امام جمعه اردستان به دیدار اخیر دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: ایشان طی سخنانی با گله مندی از وضعیت فرهنگی کشور جمله آتش به اختیار را مطرح کردند.
دهشیری گفت: این جمله به معنای هرج و مرج در جامعه نیست بلکه معظم له تاکید کردند هرکجا منکری صورت گرفت نباید منتظر حضور و برخورد مسئولان فرهنگی بود بلکه باید نهی از منکر صورت گیرد.
وی به دیدار سران قوا و مسئولان عالی کشور با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: سران قوا باید موضوع استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را مد نظر داشته باشند و در کارها به این موضوع توجه کنند.
خطیب جمعه اردستان ضمن محکوم کردن مصوبه سنای آمریکا در رابطه با برقراری تحریم های جدید علیه ایران خاطرنشان کرد: آن هایی که دلشان برای امریکا لک زده توجه کنند که آمریکا تنها به جز منافع خود به چیز دیگری فکر نمی کند و به بهانه های واهی قصد دارند ایران را تحت فشار قرار دهند.
دهشیری گفت: وزیر دفاع آمریکا سخنان بی مورد درباره ایران مطرح کرد که با پاسخ مناسب وزیر و سخنگوی وزارت خارجه ایران مواجه شد.
خطیب جمعه اردستان ضمن تقدیر از تلاش نیروهای امنیتی ،اطلاعاتی و انتظامی و دیگر قوای مسلح در کشف ودستگیری تیم های تروریستی از هوشیاری و برقراری نظم و امنیت مراسم های شب های قدر توسط نیروی انتظامی تقدیر کرد.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.