به گزارش روز جمعه ایرنا، پیکر حسین روشن چراغ پدر شهیدان محمد و علی روشن چراغ که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نیز داشت روز گذشته بر دوش مردم قدر شناس شاهین شهر تشییع و در قطعه صالحین بهشت معصومه(س) این شهر به خاک سپرده شد.
مرحوم حسین روشن چراغ نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار درمیاندوره پنجم مجلس شورای اسلامی افزون بر اینکه فقدان دو فرزند شهیدش را تحمل می نمود، سال ها درد ناشی از جراحت های شیمیایی دوران دفاع مقدس را تحمل کرد.
شهید علی روشن چراغ چهارم فروردین سال 61 در سن 17 سالگی در عملیات فتح المبین در منطقه شوش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و برادر دیگرش محمد روشن چراغ به عنوان دومین فرزند پسر مرحوم حسین روشن چراغ نیز در یازدهم بهمن سال 65 و در سن 18 سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت رسید.
نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس در مراسم تشییع پیکر مرحوم روشن چراغ با تسلیت به مردم شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار و خانواده وی گفت: مرحوم حاج حسین روشن چراغ، نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی معلمی مهربان، دلسوز و با صداقت بود که دو فرزند خود را تقدیم انقلاب کرد.
حسینعلی حاجی دلیگانی افزود: هرچند مدت زمان نمایندگی ایشان در مجلس کوتاه مدت و میاندوره ای بود اما مرحوم حاج حسین روشن چراغ به دلیل داشتن صداقت و مردمی بودن، خاطره خوبی از خود در اذهان مردم بر جای گذاشت.
شهرستان شاهین شهر و میمه با 330 هزار نفر جمعیت در شش شهر، دو بخش و 19 روستا و با مساحت شش هزار و 105 کیلومترمربع در 15 کیلومتری شمال شرقی مرکز استان اصفهان قرار دارد.
2093 ** دریافت کننده و انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.